Kim Kardashian lançon Screenshop, ju lejon të blini veshjet që shihni 0 83

Aplikacioni i ëndrrave të çdo gruaje ka ardhur dhe është meritë e Kim Kardashian: ja përse bëhet fjalë dhe si funksionon.

Kim Kardashian ka realizuar ëndrrën e çdo gruaje: të blejë veshje të tëra që sheh në foto thjesht përmes një aplikacioni.

Ylli i realitetit ka marrë pjesë aktive në zbatimin e Screenshop, një aplikacion që themeluesit e quajnë “Shazam i Modës”, pasi i lejon përdoruesit të ngarkojnë një imazh dhe të marrin adresat e e-commerce për një sërë artikujsh .

Një shembull praktik? Herën tjetër që shihni në Instagram veshjen e një ylli, në sajë të këtij aplikacioni, së shpejti do të gjeni se çfarë ka veshur dhe e blini, në versionin e tyre origjinal ose në variantet me kosto të ulët.

kim kardashian bionda

Kontributi i Kim Kardashian

Sipas BuzzFeed, zonja West do të merrte pjesë me drejtuesit e Craze – ky është emri i fillimit – gjatë gjithë vitit të kaluar për ta bërë më të lehtë përdorimin e aplikacionit dhe për të zhvilluar të gjitha llojet e screenshoteve që mund të kenë të jenë të lidhura me tregtinë e tyre elektronike(e-commerce).7

“Ne kemi punuar gjatë gjithë vitit për të arritur këtu dhe kemi një mundësi për të paraqitur një gjë që ju nuk e keni parë më parë”, tha Kim, “Unë kurrë nuk kam parë një aplikacion me të cilin mund të bësh screenshot dhe për disa sekonda të kesh në dizpozicion një gamë të dyqaneve të modës në dispozicion për të blerë. Ishte emocionuese dhe kuptova menjëherë se doja të përfshihesha. ”

Si funksionon Screenshop?

Aplikacioni është mjaft i thjeshtë dhe intuitiv. Thjesht merrni një foto (screenshot) nga çdo gjë që shihni në telefon (për shembull, veshja më e fundit e Kim Kardashian në Instagram) ose merrni një pamje të dikujt në rrugë që ju pëlqeni stili.

Pastaj ngarkoni imazhin në aplikacionin dhe duke klikuar mbi të do t’ju sjellë një listë të produkteve të ngjashme dhe gati për blerje.

E gjithë kjo është e mundur falë inteligjencës artificiale që arrin të identifikojë rrobat dhe aksesorët në një bazë të dhënash me rreth 10 milionë produkte nga më shumë se 460 marka partnere.

Brand-et që mund të blini

Falë fondit prej 4.5 milionë dollarësh, Craze ka arritur të mbyllë kontratat e partneritetit me markat si Asos, TopShop, Forever 21, Yeezy (markë Kanye Ëest) dhe Sachs, të cilët kanë vënë në dispozicion dyqanet e tyre në internet përdoruesi është ridrejtuar sapo produktet të identifikohen në bazën e të dhënave.

kim kardashian

Nga vjen ideja?

Screenshop i përgjigjet nevojës së shumë grave që mund të shikojnë foto të yjeve dhe influencueseve në Instagram, stilin e të cilave e vlerësojnë, por që vështirë se arrijnë ta riprodhojnë.

Nëse është e vërtetë që për të ditur se cilat markat veshin, hidhni një sy etiketave, nuk është aq e lehtë për të gjetur diçka të tillë, duke kaluar vetëm nëpër dyqane, ose duke shfletuar galeritë online.

Qëllimi i aplikacionit është pikërisht ky: të lejojë të gjithë të frymëzohen nga pamjet më të bukura përreth, pa pasur nevojë të shpenzojnë një pasuri për markat luksoze.

kim kardashian forbes

Kim Kardashian dhe teknologjia

Ylli i “Reality” nuk është aspak e ngurueshme kur vjen puna për të investuar kohë dhe para në një projekt të ri. “Konsumatorët janë shumë më të lidhur me estetikën dhe kreativitetin, sesa në të kaluarën.

Unë me të vërtetë besoj se nëse njerëzit shohin diçka të veshur në një farë mënyre, kombinuar dhe përputhur në një farë mënyre në një dyqan, ata do ta blejnë atë.

Është vetëm për t’i bërë gjërat më të thjeshta, duke pasur aftësinë të dukesh mirë para njerëzve “, tha Kim, duke shpjeguar se ai ishte skeptike ndaj atyre formave të inteligjencës artificiale, të tilla si realiteti virtual, që përpiqen të ndryshojnë sjelljet e klientit , duke preferuar botën reale.

kim kardashian halloween

Kur të përdorni Screenshop

Aplikacioni mund të përdoret ndaj çdo lloj përdorimi, madje edhe çdo ditë, në qoftë se ju shihni stilin e rrugës nga i cili mund të frymëzoni.

Megjithatë, Kim e ka testuar atë për Halloëeen: “U përpoqa të vendosja fotot e Clueless dhe filmat e vjetër të Hollivudit për të vendosur se çfarë duhet të vendosnin. Kam pasur fotografi të Marilyn Monroe dhe Madonnës. I kam vënë në app dhe jashtë, çdo herë doli diçka. Ishte shumë zbavitëse. ”

 

 

Previous ArticleNext Article

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *