Vrasje në Orient Express/Look frymëzues në filmin e Kenneth Branagh

Misteri dhe magjia ndërthuren në vagonat e Orient Express. Hipni me ne në trenin më interesant të të gjitha kohërave.

Assassinio sull'Orient Express

Janë klasikë të mëdhenj që nuk do të dalin kurrë nga moda dhe “Vrasja në Orient Express” është një nga këta. Për të vulosur suksesin e romanit legjendar të Agatha Christie – i cili 80 vjet pas botimit të tij vazhdon të magjepsë lexuesit – vjen në kinematografinë e Kenneth Branagh.

Hetuesi famëkeq Hercule Poirot, pas një vrasjeje në një tren prestigjioz që shkon në Evropë në mes të dimrit, do të duhet të përdorë të gjitha aftësitë e tij për të gjetur se kush, mes udhëtarëve të çuditshëm dhe të pasur, është vrasësi i një biznesmeni të pasur.

orient-express-1

Regjisori synon të kapërcejë trillimet e filmit të parë të drejtuar nga Sidney Lumet në vitin 1974, me një kast aktorësh yje (që përfshin, përveç Branagh-it, Johnny Depp, Penelope Cruz, Michelle Pfeiffer dhe Judy Dench) një ambient madhështor që kujton hijeshinë e rafinuar të viteve të arta të udhëtimeve të gjata me trena dhe një pasuri detajesh, që synon të bëjë drejtësi në librat e Mbretëreshës së Librave të Verdhë.

orient-express-6

Për të qenë besnikë ndaj përshkrimit të gjallë të personazheve të kufizuar në luksozin Orient Express, zgjedhja e kostumeve ka qenë një aspekt themelor.

Branagh ka vendosur t’i besojë të nominuarit të Çmimit Oskar Alexandra Byrne. “Kostumet janë pothuajse si një roman i verdhë,” thotë projektuesi i kostumeve. “Në kuptimin që disa karaktere janë të veshur për atë që vërtet janë. Ne kemi dashur të kuptojmë të kaluarën e secilit prej tyre, të dimë pse  vendosi të vishet si dikush tjetër dhe çfarë burimesh i duheshin për të bërë këtë. Duhet të na jepni një sërë rregullash për të marrë vendime, kështu që ne kemi bërë shumë kërkime “.

orient-express-3

Përveç fazës së hulumtimit, ndërtimi i kostumeve ka parashikuar hapa të tjerë: Byrne ka krijuar një tabelë ndërreferuese me skenarin dhe ka dizajnuar “tabelat e humorit”. “Nuk janë gjithmonë imazhe historike, shpesh këto janë imazhe të diçkaje që në një farë mënyre janë një karakter, ose një pikë në histori ose një moment emocional në film. Kam mbledhur një pafundësi imazhesh që më pas i kam seleksionuar dhe fiksuar në dërrasa, duke fokusuar më mirë idetë. Janë një mjet interesante vizual që të ndihmon të kesh një dialog me aktorët për të krijuar pamjen e personazheve “.

Përveç kësaj, kostumografja shkoi për të rikuperuar disa pëlhura origjinale të epokës në mënyrë që të kopjonte motivet dhe strukturën e pëlhurës për të nxjerrë në pah vërtetësinë e pamjes. “Ende mund të gjenden mostra të pëlhurave origjinale nga vitet ’30 të ‘900 -ës: kur i përdor ato, janë të ngrëna dhe shkërmoqen, por të japin idenë e peshës së pëlhurës dhe ngjyrës që kërkoje”.

Vrasja në Orient Express, kostume më shumë se filmi dhe propozimet e modës së frymëzuar nga filmi

orient-express-12

Një nga sfidat më të mëdha me të cilat ballafaqohej Byrne ishin kostumet e Michelle Pfeiffer, që luan rolin e vejushës së pasur amerikane Caroline Hubbard. “Ta vishje ishte bukur dhe shumë e vështirë. Ka të bëjë me krijimin e një karakteri plot kontradikta. Gruaja duhet të jetë e besueshme, e jashtëzakonshme, por e besueshme. Kur e njohim atë, ne duhet të besojmë në të dhe duhet ta pëlqejmë. ”

orient-express-15

Në mënyrë që të ketë sukses, kostumografja ka zgjedhur një gardërobë shumë të kushtueshme tërheqëse, triko me thurje të punuara, stoli të shkëlqyera, shami të mëndafshta të përkryer të thurura, shtesa leshi dhe aksesorë, të tilla si shalli që vesh për ta bërë sensual mbi një fustan të gjatë në mbrëmje.

Vrasja në Oriente Express, pamja e frymëzuar nga Michelle Pfeiffer:

fendi-coatFENDI Xhaketë me kuadrata dhe pellush te mëngët

Serpenti-Scarf-BVLGARI-BULGARI shami mëndafshi

topshop-blusaTOPSHOP Bluzë e lehtë me kopsa të mbuluara dhe mëngë të gjeratissotTISSOT Orë me rrip lëkuretheoryTHEORY Pantallona të gjera dhe me pencatrussardi-pumpTRUSSARDI Mary Janeme kadife të butëpaul-kaPAULE KA Fustan mbrëmje joshës. coro-ringCO.RO. JEWELS Unazë e realizuar në mënyrë artizanale ari 24k  urban-code-ecopellicciaURBAN CODE Shall pellushi ekologjikmarc-jacobs–Pave-J-Marc-BrMARC JACOBS Byzylyk me gurë

other-stories& OTHER STORIES Çantë me mbylljefornarina-opentoeFORNARINA Këpucë me takë kadife me rrip te kavilja

orient-express-17

Për të përshkruar karakterin e Penélope Cruz, misionarja e pasionuar Pilar Estravados, fjalëkalimi kishte “prakticitetin”. “Ajo është një grua që dëshiron ta mohojë feminilitetin e saj. Në një depo kostumesh në Kanada gjeta pantallona shumë të mëdha udhëtimi që dukej e përsosur, sepse për një grua të viteve ’30-të vishte pantallona ishte si një deklaratë stili, por këto pantallona janë shumë praktike dhe asgjë provokuese ».

Vrasja në Oriente Express, pamjet e frymëzuara nga Penélope Cruz

balenciagaBALENCIAGA Pallto oversize

Jackman-Fedora-Hat-by-BaileBAILEY OF HOLLYWOOD Kapele

chloè-cardigan-lanaCHLOÉ Triko e hapur leshi dhe kashmiri me kopsa

camicia-arketARKET Këmishë slim fit.

mc-queen-pantALEXANDER MCQUEEN Pantallona të gjera te këmbët dhe me bel

Chloé-stivalettiCHLOÉ Çizme lëkure

aimee-kestenbergAIMEE KESTENBERG Çantë lëkure

 

orient-express-14

Krejt tjetër është paraqitja e Daisy Ridley në rolin e Mary Debenham, një grua shumë moderne që, për jetën, punon si një shtëpiake dhe ka dobësi për fotografinë. Veshjet e saj përbëhen nga pak gjëra, të cilat detyrohet t’i mbivendosë për të mbrojtur veten nga të ftohtët kur treni bllokohet nga një ortek.

Vrasja në Orient Express, pamjet e frymëzuara nga Daisy Ridley:

LARDINI_DONNA_2LARDINI Pallto dopiopetëme qëndisjeintimissmi-cardiganINTIMISSIMI Triko me mëngë e rrudha

intropia-cardigan

NTROPIA Bluzë leshi mohairme jakë.

hm-gonnaH&M Fund deri te gjuri

lanvin-slingbackLANVIN Këpucë sandale me aplikacion

 

 

Previous ArticleNext Article

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *