Kosi, nuk do t’i besoni efektet magjike të tij 0 481

Në çdo stinë të vitit kosi është gjithmonë në tryezat tona. Por kur të mësoni virtytet e tij nuk do ta largoni kurrë nga menyja e ditës. Kosi është një aleat i çmuar i shëndetit, i pashmangshëm si në muajt e nxehtë, ashtu dhe ato të ftohta.

Kosi ndihmon në rregullimin e zorrëve dhe ruajtjen e linjës, por të efektet e tij pozitive nuk përfundojnë këtu. Sidomos nëse gjeni llojin më të përshtatshëm për ju.

Për shembull, në vjeshtë, kur sistemi imunitar tenton të jetë më i dobët, ky ushqim ndihmon në mbrojtjen e trupit nga sulmi nga patogjenët, ndihmon në forcimin e mbrojtjes së saj duke e mbrojtur nga ftohjet, gripi dhe sëmundjet të tjera sezonale. Merita është e disa substancave, të krahasueshme me antibiotikët e vërtetë natyrorë, duke përfshirë bakteriokinet.

Kosi, mund të konsumohet për mëngjes, për energjinë që të jep, madje edhe  në vend të ëmbëlsirës në fund të ushqimit, pasi njihet edhe për favorizim të tretjes.

Provoni në një agjërim. Konsumuar mes vakteve kosi është më efektiv për florën e zorrëve, sepse mikroorganizmat mund të kapërcejnë më lehtë agresionin nga lëngjet e stomakut dhe të hyjnë në zorrë.

Por sa ndikon në numërimin e përditshëm të kalorive? E pra, në përgjithësi një kos i tërë ka rreth 120 kalori për 100 gram, variacioni I kosit më të yndyrshëm nuk i tejkalon 60 kalori, e ndërsa ai i skremuari ka më pak se 50 kalori.

Previous ArticleNext Article