Dhjami në pjesën e poshtme të barkut? Nuk është e pamundur të hiqet! 0 783

Konsiderohet si një prej pjesëve më të vështira të trupit; kur depozitohet dhjami aty, as ushtrimet ndonjëherë nuk bëjnë punë.

Megjithatë, e kemi një listë gjërash që mund të japin efekt:

  1. Redukto sasinë e kalorive; përpiqu të konsumosh ushqime të pasura me fibra për ta mbajtur metabolizmin në lëvizje
  2. E dini që ajo masë e bezdisshme dhe kokëfortë vjen edhe nga stresi? Stresi shkakton rritjen e kortizonit, hormoni që e bën organizmin të mbajë ujin dhe dhjamin
  3. Sporti, dieta, të dyja ndihmojnë shumë padyshim, por cuditërisht efekt të madh ka edhe caji jeshil! Dy filxhanë në ditë dhe do ta shihni diferencën!

4. Gjumi, duhet bërë i plotë ( idealja 8 orë nata). Kjo ndikon, me sa duket edhe aty ku s`na e pret mendja: tek dhjami i barkut!

5. Thuaji “Jo“ alkolit: përpiqu të kufizosh sasinë e alkolit që konsumon. Alkoli përmban kalori që ndikojnë drejtpërdrejtë tek akumulimi i                           dhjamit  në zonën e barkut.

Previous ArticleNext Article