Ushqime të shëndetshme për mëngjese të zëna 0 383

Në rregull, le ta pranojmë se ka disa mëngjese, ose shumë të tilë, ku ne ngrihmei nga krevati “rrëmbejmë” një dorë drithra dhe ikim me vrap për në punë. E këtë nuk e bëjmë vetëm ditët kur nukkemi kohë, por na është bërë zakon. Por nuk bëjmë aspak mirë që mëngjesin e shpenzojmë duke ngrërë sheqer, e që na bën të ndjemi sërish të uritur vetëm një orë e gjysë pasi kemi ngrënë. Ka shmë mëngjese të tjerë që janë më të lehtë për tu përgatitur e shumë më shumë të shëndetshmë.

Gjalp kikiriku dhe banane: provoni këtë superushqim dhe do ta ndjeni menjëherë diferencën në trupin tuaj. Ky ushqim mbanë  gjashtë herë më shumë kalcium se qumështi duke ju siguruar energji për disa orë të mira.

Smoothie me fruta pylli dhe kos:kjo është një pije magjike të cilën mundta përgatisni në shumë pak sekonta. Merrni frutat kalojini në një blendr, e pasi ti keni coptuar hidhini kosin të cilin mund ta holloni edhe me pak ujë nëse dëshironi. Në këtë mënyrë do të përfitoni këtë pije të mrekullueshme të cilën mund ta konsumoni edhe rrugës duke shkuar në puë për ditët kur jeni me vonesë.

Sanduiç me avokado dhe vezë: ndonjëherë thjeshtë është më mirë. Merrni dy fleta bukë dhe lyjini me avokadon të cilën duhet ta keni kaluar m ëparë në blender. Në fletat e bukës vendosni më pas nga një vezë të zier. Kështu do të keni një tost perfekt e të shëndetshëm.

Cup cake me vezë: ky është një cup cake pa sheqer. Merrni vezët përziejni me spinaq proshutë dh edjathë. Më pas utini në format e up cake, e piqini për 15 deri në 20 minuta. Thjesht dhe shpejt! Një ushqim i përsosur.

 

Previous ArticleNext Article