10 mënyra  për të menaxhuar stresin e Vjeshtës!

Me ardhjen e vjeshtës shumë njerëz mund të ndihen të stresuar dhe të plogësht. Ndërsa ditët ngadalë bëhen më të shkurtra, nivelet e serotoninës fillojnë të bien. Serotonina ndikon në humorin, oreksin dhe gjumin, të gjitha këto mund të kontribuojnë në ndjenjat e depresionit dhe ankthit.

 

  1. Numëroni deri në 10 para se të flisni ose të reagoni.
  2. Merrni disa frymëmarrje të ngadalta dhe të thella derisa të ndjeni që trupi juaj të shtrëngohet pak.
  3. Shkoni për një shëtitje, edhe nëse është vetëm në tualet. Mund të ndihmojë në thyerjen e tensionit dhe t’ju japë një shans për të menduar mirë.
  4. Provoni një meditim të shpejtë ose lutje për të marrë një perspektivë.
  5. Nëse nuk është urgjente, flini dhe përgjigjuni nesër. Kjo funksionon veçanërisht mirë për postat elektronike stresuese dhe mesazhet e mediave sociale.
  6. Largohuni nga situata për një kohë dhe merreni më vonë pasi gjërat të qetësohen.
  7. Ndani problemet e mëdha në pjesë më të vogla. Bëni hapat pak nga pak, në vend që të përpiqeni të zgjidhni gjithçka menjëherë.
  8. Ndizni një muzikë të lehtë ose një podcast frymëzues për t’ju ndihmuar të merreni me inatin e rrugës.
  9. Bëni një pushim për të përkëdhelur qenin, për të përqafuar një të dashur ose për të bërë diçka për të ndihmuar dikë tjetër.
  10. Punoni ose bëni diçka aktive. Ushtrimi është një antidot i shkëlqyeshëm për stresin.

 

easy dinner ideas
Previous Article