KreuFashion

Historia 200 vjeçare e brandit luksoz Chopard!

Louis-Ulysse Chopard (1836-1915), djali i një fermeri nga Sonvilier, pushtoi shpejt Zvicrën dhe botën në moshën 24 vjeçare. Orëbërësi artizan krijoi vepra arti me dizajne novatore, të cilat e ndihmuan atë të eksportonte në të tilla fantastike vende si oborri i Car Nikolla II i Rusisë.

Cilësitë si saktësia dhe besueshmëria ishin karakteristika shumë të kërkuara në orët, që datojnë që nga shekulli i 19-të. Me kronometra unikë dhe orë xhepi, Louis-Ulysse Chopard synonte të përmbushte dhe tejkalonte këto “dëshira”.

Falë kohëmatësve të tij të shkëlqyer, Chopard fitoi një reputacion për orët e besueshme dhe me cilësi të lartë të prodhuara në Zvicër. Që në fillim, Chopard fitoi dy komisione shumë prestigjioze, duke u bërë ofruesi zyrtar i orëve për «Tir Fédéral» dhe për kompaninë zvicerane të hekurudhave.

Paul-André Chopard (1898-1968), djali i Paul-Louis, mori detyrën nga babai i tij në vitin 1943. Periudha e pasluftës u tregua sfiduese dhe kompania, e cila deri atëherë punësonte vetëm pesë punonjës, ishte në rënie. Në vitet 1960, Paul-André filloi të konsideronte shitjen e kompanisë së tij pasi asnjë nga djemtë e tij nuk donte ta ndiqte atë.

Në të njëjtën kohë në Pforzheim, Gjermani, Karl-Scheufele III, argjendar dhe orëndreqës, bir dhe nip sipërmarrësish, po kërkonte të zhvillonte ESZEHA, kompaninë e bizhuterive dhe orëve që zotëronte. I mbështetur tek furnitorët për lëvizjet e orëve të tij, ai mendoi të blinte një prodhim zviceran. Me këtë qëllim, ai botoi një shpallje në gazeta dhe shkoi në Gjenevë për të takuar drejtuesit e mundshëm. Në ditën e fundit të udhëtimit të tij ai kontaktoi mbiemrin në listën e tij dhe takoi Paul-André Chopard. Karl Scheufele e kuptoi që në atë çast se ata duhej të shkonin mirë; tridhjetë minuta më vonë, marrëveshja u vulos.

Në 1957, Karl i ri u martua me Karin Ruf. Babai i saj, Fritz Ruf ishte një sipërmarrës dinamik dhe u dëshmua si një mbështetës kryesor i suksesit të çiftit të ri. Përvetësimi i një fabrike u ofroi argjendarëve të Pforzheim-it mundësinë për t’u bashkuar me rrethin e mbyllur të orëndësve të mëdhenj zviceranë. Falë mprehtësisë së tij tregtare dhe pasionit për udhëtimin e trashëguar nga babai dhe gjyshi i tij, Karl Scheufele III do të vazhdonte të nxirrte Chopard nga letargjia e tij dhe të ndërtonte një perandori.

Chopard është një nga kompanitë e fundit familjare të prodhimit të orëve dhe bizhuterive. Që nga vitet 1980, fëmijët e Karl dhe Karin, Caroline dhe Karl-Friedrich, kanë luajtur një rol aktiv në kompani. Caroline dhe Karl-Friedrich janë bashkë-presidentët aktualë të Chopard.

Ju kujtojmë që ekskluzivitetin e këtij brandi gjigand në Shqipëri e ka vetëm argjendari Gjikondi.

Bordo
Shtator - No.63

SHKARKO VERSIONIN PDF