KreuStil Jetese

5 ushqime që duhen ngrënë çdo ditë për të jetuar gjatë!

5 ushqime që duhen ngrënë çdo ditë për të

Ekspertët kanë hartuar një listë ushqimesh që duhen ngrënë çdo ditë, të cilat janë po aq të mira për trupin sa edhe për shpirtin. Ka disa ushqime shumë të pasura me lëndë ushqyese, marrja e të cilave mund ta bëjë më të lehtë plotësimin e nevojave tona shëndetësore.

5 ushqimet e mëposhtme duhet t’i konsumoni çdo ditë për të përmirësuar dietën tuaj dhe në këtë mënyrë për të marrë disa nga lëndët ushqyese më të rëndësishme për shëndetin tuaj.

5 ushqime që duhen ngrënë çdo ditë për të jetuar gjatë:

1. Boronica

Boronicat janë me të vërtetë të pasura me antioksidantë. Kjo ndihmon në uljen e rrezikut të sëmundjeve të caktuara, si kanceri. Antioksidantët që gjenden te boronica quhen anthocyanine dhe japin atë ngjyrë të pasur dhe të errët që i karakterizon ato. Antocianinet ndihmojnë në përmirësimin e humorit duke aktivizuar disa rrugë nervore në tru dhe duke reduktuar efektet e hormoneve të stresit.

2. Arra

Arrat janë një nga burimet më të mira me bazë bimore të acideve yndyrore Omega 3. Kjo yndyrë e veçantë konsiderohet “esenciale” sepse trupi ynë nuk mund ta prodhojë atë dhe kështu duhet ta sigurojmë përmes dietës sonë. Yndyrnat Omega 3 zvogëlojnë rrezikun e zhvillimit të sëmundjeve kronike. Ato gjithashtu ndihmojnë në mbajtjen nën kontroll të niveleve të kolesterolit.

3. Spinaq

Spinaqi është i pasur me vitamina dhe minerale; ato ofrojnë magnez, kalium, hekur dhe kalcium. Spinaqi gjithashtu përmban fibra, ujë dhe antioksidantë si luteina dhe zeaxanthin; të cilat ndihmojnë në shëndetin e syve. Megjithatë, është më mirë të kombinoni spinaqin me ushqime që përmbajnë vitaminë C për të ndihmuar në përthithjen e hekurit nga ky burim me bazë bimore.

4. Avokado

Avokado nuk mund të mungonte në listën e ushqimeve që duhen konsumuar çdo ditë. Ky frut është plot me lëndë ushqyese që janë të mira për zemrën, zorrët, trurin, flokët dhe lëkurën dhe përmirësojnë kolesterolin dhe presionin e gjakut.

5. Fasule

Fasulet janë të pasura me proteina dhe fibra, por me pak kalori. Ky kombinim do t’ju mbajë të ngopur deri në vaktin tuaj të ardhshëm dhe do të stabilizojë sheqerin në gjak për të siguruar nivele më të mira energjie.

Fasulet konsiderohen gjithashtu një ushqim prebiotik, që do të thotë se ato ushqejnë bakteret e mira në sistemin tonë të tretjes për të mbajtur mikrobiomën tonë të zorrëve të shëndetshme.

Tags:

Home bordo

Bordo
Shtator - No.63

SHKARKO VERSIONIN PDF