KreuStil Jetese

FIX PRO: Shija e traditës, inovacionit dhe suksesit!

FIX PRO: Shija e traditës, inovacionit dhe suksesit!

Tom Standage tek libri i tij “An Edible History of Humanity” na fton ta shohim historinë me një mënyrë tërësisht të re: si një seri transformimesh të shkaktuara dhe të mundësuara nga ushqimi. Nëse një ditë do të shkruhet edhe për vendin tonë një këndvështrim i singjashëm, kompania FIX PRO do të ketë me siguri një vend të konsiderueshëm të rrëfimit dhe ndikimit, në çerekshekullin e parë të shek XXI. 

Emrin FIX, e asociojnë me të treguarit se produktet janë fiks ato që klientët kërkojnë, sa i takon shijes, standardit dhe cilësisë së dëshiruar. Në fakt, FIX-i mori këtë emër sepse gërma [X] simbolizon elementin e panjohur, që përdoret ndërkombëtarisht në shkencën e Matematikës dhe gërmat [FI] janë shkronjat e para të fjalës FILLIMI, pra, fillimi i një rrugëtimi të panjohur.

Rrugëtimi që quhet FIX, do të niste në Korçë, 20 vite më parë. 16 punonjës dhe 1000 m2 sipërfaqe prodhuese, do të ishin hapat e para të jetërsimit të ëndrrës së një njeriu vizionar në biznes, që quhet Nesti TARUSHA.

Parë me sytë e asaj kohe, klima e operimit në fushën e prodhimit, përpunimit dhe shitjes së mishrave dhe sallameve ishte mjaft e pafavorshme, për shkak të konkurrencës, e cila gëzonte pozita thuajse të konsoliduara. Shumëkush do t’i quante si hapat e një të çmenduri, por sot- 20 vjet më vonë-, jemi në gjendje të kthjemë kokën pas e të pohojmë, se tek Nesti shkrihen kombinimi i një sërë aftësish, ku ndoshta mbizotëron aftësia për të parë diçka që të tjerët nuk mund ta shohin dhe ky është njëherazi edhe destini i tij: vendosmëria dhe zotimi për të krijuar kompaninë me standardet më të larta në Shqipëri, në këtë fushë.

FIX PRO: Shija e traditës, inovacionit dhe suksesit!

Në fakt, fuqia e FIX-it nuk qëndron vetëm tek vizioni i CEO-s dhe themeluesit, as vetëm tek teknologjia e lartë dhe inovacioni, që kompania zotëron. Fuqia e FIX-it nuk duhet kërkuar vetëm tek portofoli me gamë të gjerë i mbi 100 produkteve autentike të sallameve, proshutave, parizierëve apo nënprodukteve të mishit për grill & barbeque, as vetëm tek Si Qëmoti, Salçiçja e Dhisë dhe Krudot me nam që mbajnë markën FIX, të cilat konsumatorët i zgjedhin me vetëdije çdo ditë; as edhe vetëm tek pastërtia, higjena, gjurmueshmëria me teknologji gjermane, apo kujdesi maksimal ndaj prodhimit, që kryhet në përputhje me kartat teknologjike. Nuk është Fuqia e FIX-it, as vetëm tek paketimi unik i produkteve apo shërbimi i shpejtë.

Janë kombinimet e të gjithave sa më sipër, sigurisht, por, para së gjithash janë vlerat e përgjegjshmërisë, respektit, integritetit dhe transparencës, ato që i bashkojnë 160 njerëzit, që përbëjnë sot punonjësit e dedikuar dhe administratën e kompanisë, që ka mishëruar gjithnjë ekselencën dhe që sot, brandi FIX, qëndron me të drejtë në pozitat e Liderit në Industrinë Ushqimore në Shqipëri, duke qënë mjaft premtues edhe për tregun ndërkombëtar.

Përgjatë viteve, FIX-i ka mësuar se njerëzit e duhur janë pasuria më e rëndësishme dhe kjo është arsyeja, që përmirësimi i vazhdueshëm profesional dhe personal i ekipit të kompanisë, po bëhet me rëndësinë e një misioni të mirëfilltë.

Vlerësimet dhe certifikimet për ecurinë dhe vlerat e FIX-it kanë qënë dhe janë të shumta, sepse krahas ofrimit të vendeve të punës, gjithaq i larmishëm është edhe vetë kontributi në shoqëri i kompanisë ndër vite, duke ndikuar kësisoj drejtpërsëdrejti, edhe në mbarëvajtjen e shëndetit komunitar.

Mjafton të përmendim dhurimin me pajisje shkollore, që u bëhet rregullisht fëmijëve të punëtorëve -për t’ja u lehtësuar sadopak barrën ekonomike dhe sociale-; ndihmesën për familjet e policëve të rënë në krye të detyrës; kontributet me ushqime dhe forma të tjera për të varfërit dhe të moshuarit e vetmuar; por gjithashtu, nuk mund të lemë pa përmendur bashkëpunimet me institucionet e arsimit profesional, Universitetet publike dhe private; si edhe mbështetjen e nismave dhe sipërmarrjeve shoqërore, artistike dhe sportive për ekipet e Skëndërbeut dhe ato amatore, për të cilat njerëzit që bashkëpunojnë me FIX-in, i janë falenderues.

Në morinë e vlerësimeve, nuk mungojnë as Certifikimet nga organizmat ndërkombëtare, si UNFPA dhe UNDP, prej të cilave FIX-i është përzgjedhur si një nga kompanitë pionere në Shqipëri, që përqafon qëllimet e Kombeve të Bashkuara, si për politika familjare të përgjegjshme gjinore në mjedisin e punës, ashtu edhe për zhvillimin e qëndrueshëm.

Kompania FIX është mirënjohëse ndaj partnerëve, klientëve dhe konsumatorëve për besimin e tyre dhe vijon të jetë e angazhuar, që përveç cilësisë dhe sigurisë maksimale të ushqimit, të ofrojë produkte me shije unike, duke mishëruar një biznes të denjë, në nivel kompanie dhe më gjerë.

FIX PRO: Shija e traditës, inovacionit dhe suksesit!

Z. Nesti TARUSHA, Administratori dhe CEO-ja i Kompanisë FIX PRO, duke marrë çmimin për FIX-in, si një nga kompanitë pionere në Shqipëri, që përqafon qëllimet e OKB-së, për Zhvillimin e Qëndrueshëm (Photo courtesy: Lazjon PETRI, Menaxher i Kërkimit dhe      Zhvillimit pranë FIX PRO).

Bordo
Shtator - No.63

SHKARKO VERSIONIN PDF