12 gjëra që nuk i dinit mbi seksin në antikitet

Tabutë, përdorimet, ndërhyrjet fetare dhe kufijtë morale: 12 fakte të pazakonta dhe të paparagjykuara mbi jetën seksuale të qytetërimit antik

Kur flasim për seksin në antikitet, shpesh përfytyrojmë marrëdhënie që janë shumë më stereotipike se realiteti: tabu që nuk ishin të tilla, liri që nuk ishin as vlera, por as krejtësisht ndryshe nga ato aktuale. Ja disa kuriozitete rreth gjërave që u lejuan, zakoneve, dhe atë që u konsiderua si paragjykim midis të parëve, nën çarçafë.

Seksi i betejës. Në ushtritë e lashta, marrëdhëniet homoseksuale nuk ishin të rralla dhe shërbenin për të mbajtur lart gjendjen shpirtërore të trupave. Në shekullin IV para Krishtit, komandanti teban Gordiga krijoi batalionin e shenjtë të Tebës, një ushtri prej 300 luftëtarësh të guximshëm të formuar nga 150 çifte të dashuruarish homoseksualë. Ideja ishte se askush nuk do të kishte dezertuar dhe se dëshira për të mbrojtur partnerin, do të kishte bërë të luftonin edhe më trimërisht, duke forcuar shpirtin e ekipit. Qëndroi pa fitore për 30 vjet, derisa u mund në Cheronea nga Filipi II i Maqedonisë (338 pes).r.

 

Ndalohej t’i kushtoheshe asaj. Në Romën e lashtë, seksi ishte mbi të gjitha, një tregues i fuqisë: martesa kontraktohej për arsye politike dhe për riprodhim, burri bënte rehatinë e vet, pa menduar shumë për të kënaqur partnerin dhe kënaqësinë e vertetë e rezervonte për prostitutat, dashnoret dhe konkubinat (me të cilët ata përjetonin pozicione më të guximshme). Me këto premisa, shqetësimi për orgazmën e saj ishte ekskluzivisht jashtë diskutimit: burri romak nuk do të praktikonte kurrë seksin oral, për shkak të nderit.

 

Demonstrimi i forcës. Për të njëjtën arsye – demonstrimi i fuqisë – mes njerëzve romakë tolerohej që të kishin marrëdhënie me skllevërit ose dishepujt meshkuj, por për një një burrë të rritur, i gjendur në pozicionin e kënaqësisë; roli pasiv i takonte grave, djemve ose burrave të një rangu më të ulët. Me pak fjalë, më shumë sesa me kë, llogaritej se si.

Sistemi “bëje vetë”. Në Greqinë e lashtë, gratë argëtoheshin me olisbos (në greqisht olisbein do të thotë “depërtoj, fus brenda”): një faull artificial prej rreth 15centrimetra, një dru i modeluar me lëkurë të mbushur. Ekzistonin disa lloje, po më pak i kushtueshmi ishte olisbokollix, i bërë me brumë buke.

Ishte i përhapur edhe përdorimi i vajit të ullirit si lubrifikant. Këto sex toy ofronin edhe një  shfryrje të soditjes (voyeurizmit) mashkullor.

Një zakon i përhapur edhe në mesin e romakëve të lashtë, siç dëshmohet nga një epigram mbi temën e poetit romak Marziale. Thuhet gjithashtu se një tjetër poet romak, Horaci për këtë arsye pati ndërtuar një dhomë gjumi të mbuluar me pasqyra.

Në foto një përshkrim i hyjnisë që, ejakuluar, krijon 12 perëndesha që personifikojnë orët e ditës. Ajo është e vendosur në varrin e Ramses VI.

E vetmja tabu egjiptiane. Në mesin e egjiptianëve të lashtë ishin të paktë ata që e kufizonin kënaqësinë: seksi ishte i natyrshëm, jetonte në mënyrë të lirë dhe pa shumë ndalime morale (mund të përjashtoheshin pedofilia dhe marrëdhëniet me kafshët). Një fjalim i veçantë vlen edhe për homoseksualitetin: një pasazh nga Libri i të Vdekurve – por ende i pasigurt – duket se dënon marrëdhëniet mes njerëzve të së njëjtës gjini. Nuk ishte aq shumë homoseksualiteti në vetvete që nuk miratohej ë hidhej, sesa roli seksual pasiv që duhet të ndërmerrte një prej dy burrave, që nënështrohej dhe e bënte të papërshtatshëm për detyrat “burrërore” dhe të përgjegjshme.

Në foto, skenë nga një dasmë asiriane.

Për nder të Perëndeshës. Në mesin e asirianëve, homoseksualiteti ishte zyrtarisht kundër ligjit – burrat e habitur në marrëdhëniet me një afërm, duhet të bëheshin eunukë. Në praktikë, gjërat ishin pak më komplekse: marrëdhëniet me një partner u toleruan për sa kohë që ishte prostitucion dhe nuk kishte ndjenja. Prandaj prostitucioni i meshkujve ishte gjithashtu i përhapur gjerësisht edhe nën mbulesën e fesë. Disa nga tekstet e shenjta asiriane tregojnë për prostitucionin e shenjtë, të praktikuar brenda kultit të Perëndeshës Ihtar.

 

Kama Sutra gjithashtu imponoi disa “piketa”. Sa i përket syve tanë të papërmbajtshëm, edhe Kama Sutra, kodi sanskrit i dashurisë i shkruar mes shekujve të gjashtë dhe të shtatë, ju përgjigjej ligjeve të ngurta morale. Ishte e qartë, për shembull, se 64 pozicionet e përshkruara nuk shërbenin aq shumë për të siguruar maksimumin e kënaqësisë, sa mund të arrihej së bashku dhe përmes emblemës, ekstazës. Për rrymën mistike të tantrizmit (të pranishëm në Hinduizëm dhe Budizëm), çifti duhej të tregonte ekstazinë në emër të Perëndeshës Nënë, duke e zgjatur sa më shumë marrëdhënien dhe duke vonuar eiakulacionin pa e arritur atë.

Rregulla, rregulla, rregulla. Në mesjetë, ligjet fetare ndalonin seksin në periudha të caktuara dhe në fundjavë: u llogarit se bashkëshortët e ligjshëm do të qëndronin rreth 185 ditë në vit për të bërë dashuri, pa llogaritur ditët e “papastërtisë” së gruas (menstruacionet, shtatzënia).

Meshkujt e veshur si gra. Mukhannathun (“burra të veshur si gra”) një klasë e burrave të zhburrëruar, ndonjëherë të detyruar për t’u tredhur, u shfaq në Epokën e Artë të Islamit (pra. midis shekullit të 8 dhe 1258-ës), u toleruan me fatin alternativ varësisht atyre që sundojnë dhe periudhës historike. Sipas disa interpretimeve, në kohën e Profetit Muhamed (570-632), ata nuk ishin akoma të lidhur hapur me homoseksualitetin, edhe pse në përgjithësish keqtrajtoheshin dhe largoheshin me forcë. Më pas, disa kalifate më të lejueshme si Al-Amin (809-813), haptazi homoseksualë, pararendësit transgjinorë, zhvilluan një rol të shquar në shoqëri, shpesh i përkushtoheshin muzikës dhe arteve.

Qeramika të ndaluara për të miturit. Midis qytetërimeve parakolumbiane. Ka pak dyshime se çfarë ishte më e paparagjykuar: Moche, një qytetërim Pre Inca që jetoi në Peru në mes të shekullit të 1 dhe 7, la si një dëshmi të saj mijëra portrete gdhendëse qeramike të skenave pornografike : masturbim në, sodomi, orgji, seks oral, çiftëzim me skelete, bretkosa, hermafroditë dhe shumë më tepër. E gjithë kjo shpërndahet në mënyrë demokratike në vazo, shishe dhe kavanoza të rregulluara në sarkofagë të grave, fëmijëve dhe burrave.

“Të bësh re në shi”. Ishte një shprehje taoiste që u përdor për të përcaktuar kënaqësinë seksuale në Kinën e shekujve mes III para erës sonë dhe III pas Krishtit: Seksi shërbente për të bashkëvepruar me forcat kozmike të yang-it, parimin mashkullor dhe yin-in, parimin femëror. Energjia seksuale do të ofronte forcë vitale për të dy partnerët. Kjo, megjithatë, shpërndahej së bashku me farën e meshkujve: për të qëndruar në fuqi, prandaj burri sugjerohej të praktikonte poligami poligame me 3, 9 ose 11 gra në natë, mundësisht të reja dhe të virgjëra. Në shoqërinë e lartë ishte gjithashtu zakon për të pasur konkubinë meshkuj: mundësisht burra të martuar dhe me familje, sepse kënaqësia seksuale ishte një llogari, duke riprodhuar një tjetër.

Mes samurajëve. Në Japoninë e Mesjetës, raportet homoseksuale kishin një rol formacioni, të njëjtë me atë të Greqisë së lashtë, por ishin pranuar dhe shiheshin me sy të mirë edhe në moshën e rritur. Dashuria mashkullore e konsideruar më e sinqerta, ishte celebruar si një formë e vërtetë marrëdhënie, në kundërshtim me atë të heteroseksualëve. Samurajët martoheshin, por gratë shpesh shiheshin si barrë e kotë.

Previous ArticleNext Article

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *