Krijoni Spa në shtëpinë tuaj: Ja si!!

Kur lidhja midis zyrës tuaj dhe shtëpisë bëhet e paqartë – dhe cikli i lajmeve bëhet më shqetësues – zhgënjimi jonë duket se nuk ka fund! Megjithatë, është më e rëndësishme se kurrë, për të menaxhuar stresin përmes vetë-kujdesit dhe relaksimit. Ne iu drejtuam ekspertëve të ndajnë këshilla të thjeshta për krijimin e një ambienti të ngjashëm me spa brenda shtëpisë tuaj, sepse ne të gjithë meritojmë disa momente përkëdhelje dhe kujdes.

BREATHE IN, BREATHE OUT
Krijimi i një atmosfere qetësuese është hapi i parë në ndërtimin e spa –se tuaj në shtëpi. “Eshtë e rëndësishme të merret parasysh drita, muzika, aroma – çdo komponent që do të krijojë atë përvojë unike relaksuese,” shpjegon Silvia Barnett, kreu i marketingut dhe PR e AIRE Ancient Baths në Neë York City dhe Chicago. “Ne përqëndrohemi në një qasje me pesë kuptime. Ndriçoni disa qirinj, përdorni kripërat e banjës sipas dëshirës suaj dhe luani muzikë të lehtë. ” Bëni nje dush në vaskë me ujë të përzierë kripë, sode buke, çaj kamomili dhe rozmarinë, e cila qetëson lëkurën e stresuar. Zgjidhni një stacion muzikor spa në Spotify ose Apple Music, pastaj relaksouni për aq kohë sa të keni mundësi.

Bëni një maskë fytyre
Vetëm akti i bërjes së një maskë, pavarësisht nëse bëhet fjalë për një përsëritje fletësh ose detoksifikuese të argjilës, do t’ju vendos në gjendje spa. Për një version DIY, Joanna Vargas, facialiste e famshme dhe themeluese e Salloneve Joanna Vargas dhe Kujdesit për lëkurën, rekomandon përzierjen e pjesëve të barabarta të kosit dhe avokados me ¼ tbsp mjalt. “Kosi është një anti-inflamator me një përbërës të acidit laktik, avokado ka shumë vitamina B dhe acide yndyrore, kështu që është thelbësore të mbash lëkurën të hidratuar në mot të thatë dhe mjalti forcon hidratimin,” thotë Vargas.

Trukoni peshqirët tuaj
“Ne i fillojmë dhe mbarojmë të gjitha [shërbimet] tona me teknika të frymëmarrjes ndërsa thithim një aromë qetësuese,” thotë Danielle Gamble, estetistja kryesore në butikun Sisley-Paris në Neë York City. “Kjo me të vërtetë rrit një ndjenjë të qetësisë dhe gjithashtu zvogëlon stresin. Merrni frymë thellë përmes hundës, mbushni mushkëritë dhe nxirrni ajrin përmes gojës tuaj. ” Gamble rekomandon vaj livande, i cili mund të gjendet në farmacinë tuaj lokale.

Masazh!
Ju mund t’i jepni vetes një masazh të denjë :”Bërja e një masazhi në pikat e presionit rreth kockës orbitale do të ndjehet vërtet mirë dhe relaksuese,” thotë Vargas. “Eshtë e thjeshtë për t’u bërë: Duke përdorur një presion të butë, por ende të fortë, imitoni një lëvizje” J “në të gjithë fytyrën tuaj, ndërsa bëni masazh me produkte dhe serume për skincare.

Aksesorët e banjës me vaskë
Vargas shpesh përdor furçën e saj Ritual – një furçë të thatë që rrit rrjedhjen e gjakut, elasticitetin dhe stimulon prodhimin e kolagjenit – për klientët e saj për një “eksfolim të plotë të trupit që është i shkëlqyeshëm për ngritjen dhe tonifikimin e një zone problematike.” Filloni në majat e këmbëve dhe shkoni sipër trupit. “Kaloni kohë shtesë në zonat që janë të brenshme. Mos harroni të përfshini pas krahëve dhe shpinës, ”shton ajo. Së fundmi, kaloni disa minuta duke masazhuar një vaj të trupit ose krem në të gjitha zonat që sapo keni eksfoluar.

Fik telefonin

“Në spa nuk lejojmë telefonat celularë dhe ambienti i krijuar shijohet më tepër në qetësi në sfond me ndricim qirinjsh!” shpjegon Barnett.

 

Përshtatur nga BAZAR

Previous ArticleNext Article