Interior/13 dhoma me ngjyra të ngrohta, vjeshtore

Këto dhoma me ngjyra të pasura janë komoditet për shpirtin. Kur orët ndryshojnë dhe mbrëmjet errësohen, ka diçka kaq të kënaqshme në mbylljen e perdeve, ndezjen e llambave dhe ‘zhytjen’ në një dhomë komode. Edhe më mirë nëse ajo dhomë është pikturuar në një ngjyrë që të kujton ato jashtë – kafe të shijshme, zarzavate me baltë dhe natyrisht ajo e kuqja vjeshtore që prek gjethet. Një dhomë e errët në një mbrëmje të ftohtë – me kusht që të jetë e ndriçuar mirë – është komoditeti i fundit dhe këto dhoma më poshtë janë shembuj se si ta arrijmë atë.

E kuqja është aq e ngrohtë në dhomë, e ndihmuar nga zbukurimi i arit në oxhak dhe dyshemeja e errët. Një përfundim me shkëlqimit e kërcen dritën përreth, ndërsa drita alabastër e shekullit të nëntëmbëdhjetë u zgjodh për të dhënë një gjendje shpirtërore të fortë.

Ngjyrat e errta dhe të forta plotësojnë muret në mënyrë të përkryer dhe shtojnë hapësira me më shumë shtresa të toneve me gjethe.

Kjo zyrë e gjallë është lyer me një të verdhë me diell ‘O8D02’, nga Little Greene. Eshtë zbukuruar me një tryezë piedestal ‘Stockholm’ nga Scumble Goosie me modelet dhe pattern-at saj të vecanta.

Në shtëpinë perëndimore të Londrës, një korridor me panel ‘Rectory Red’ të çon në dhomën e lojërave në katin e poshtëm.

Muret në ‘India Yellow’ krijojnë një atmosferë të ngrohtë në dhomën e ngrënies së një shtëpie në Oxfordshire

Muret në dhomën e gjumit të stilistes Rachel Chudley mund të jenë të bardha, por mbeshtetsja e shtratit e mbuluar me kadife dhe mbulesa e ndryshkut shtojnë një ndjesi të pasur vjeshtore në hapësirë. Kreu i krevatit u dizenjua nga Rachel, e cila shikoi te gjethet në shandan për frymëzim, duke krijuar diçka të ngjashme me gjethe dhe zjarr.

Në Glin Castle, shtëpia antike e Catherine Fitzgerald, ka shumë dhoma të mëdha dhe të ajrosura të cilat mund të jenë të vështira për të krijuar një ndjenjë ngrohtësie gjatë muajve të ftohtë. Sidoqoftë, në bibliotekë – e cila ishte pikturuar me ngjyrë blu të errët nga Mariga Guinness në vitet Gjashtëdhjetë – kjo është arritur me një ton të butë në mure, të plotësuara me pëlhura të kuqe të përdorura për qilim dhe tapiceri.

Ben Pentreath është një mjeshtër në krijimin e dhomave të vjeshtës me tone të theksuara. Këtu, në një shtëpi gjeorgjiane në Londër, ai ka përdorur ‘Bromine’  në mure, duke shtuar jastëkët në ulëset e dritares të mbuluara me mëndafshin ‘Damas Les Perroquets’ për një kontrast të ndritshëm. Karriget e sofrës së Regency janë të veshur me lesh kali ‘Paso’ në bronz të errët, një notë tjetër e pasur.

Një tjetër bukuri e Ben Pentreath, ngjyra e barit në tone kafe të gjelbër në këtë dhomë më shumë kujtim i peizazheve të vjeshtës dhe krijon një efekt te ngrohtë në dhomën e gjumit.

Tregtarja e tekstileve Susan Deliss ka një mënyrë mjeshtërore me zgjedhjen e ngjyrës, siç tregohet në shtëpinë e saj të fshatit në Francën rurale. Kuzhina përfiton nga mbushja me dritë në pjesën më të madhe të ditës dhe kjo ngjyrë portokalli i jep akoma më shumë një theks në krijimin e një ngrohtësie në dhomë në çdo kohë.

Kjo hapsirë është një shembull tjetër se si tonet me baltë mund të ndihen kaq ngushëlluese në ditët e ftohta.

Për këtë dhomë vizatimi, dhomën më madhështore në shtëpi, u zgjodh ‘Brick’ , e cila funksionon bukur me divanin kadife blu.

Salla e armëve në Carskiey ka një skemë ngjyrash të ngrohtë dhe tokësore, falë mureve që janë pikturuar në ‘Photo Gallery Red’ 

Previous Article