KreuStil Jetese

Labubu, 'lodra demon' që po fikson fëmijët, çfarë mendojnë psikologët?

 

Krijuar nga artisti Kasing Lung në vitet 2010, trendi i Labubus u bë më i njohur kur Lisa, anëtare e grupit Blackpink, i dekoroi çantën e saj me një nga këto lodra. Tani, ata janë një aksesor popullor që shitet me shpejtësi dhe është gjithashtu i lidhur me viralitetin e TikTok dhe kulturën e rishitjes, duke i bërë ata një trend të fuqishëm.

Pse janë kaq tërheqës për fëmijët dhe adoleshentët?

Labubus kombinojnë elemente të adhurueshme dhe të frikshme, duke arritur një balancë të veçantë që i bën tërheqës për këtë grup moshe. Ato janë gjithashtu pjesë e një estetike të re në TikTok, ku stili personal nuk është vetëm për veshjet, por edhe për aksesorët dhe dekorimin e objekteve. Labubus bëjnë pjesë në këtë “identitet estetik” dhe janë një mënyrë për të shprehur stilin dhe për t’u bërë pjesë e një komuniteti Sa i përket çmimit, një Labubu mund të kushtojë rreth 25-30 dollarë, por ndonjëherë mund të shiten për shumë më tepër për shkak të kërkesës. Prindërit duhet të vendosin nëse ia vlejnë ta blejnë një, duke marr parasysh situatën financiare dhe qëllimet e fëmijës. Nëse kjo lodër sjell gëzim dhe kreativitet, mund të jetë një mundësi e mirë, por gjithashtu është e rëndësishme të mos lejoni që fëmija të “ndjekë trendet” vetëm për të mos humbur diçka që është momentale.

A këshillohen këto lodra sipas psikologëve?

Lodrat si Labubu, që janë pjesë e një trendi të gjerë dhe kulturës koleksionuese, nuk janë as të dëmshme as domosdoshmërish të rekomanduara nga psikologët në mënyrë specifike, por ka disa pikëpamje psikologjike që vlejnë për t’u marrë parasysh:

Anët pozitive sipas psikologëve:

Nxitja e vetë-shprehjes, fëmijët dhe adoleshentët i përdorin Labubu-t për të shfaqur identitetin, shijen personale dhe për të ndërtuar ndjesinë e përkatësisë , gjë që është shumë e rëndësishme gjatë formimit të personalitetit. Lojërat koleksionuese dhe durimi. Pritja, zbulimi i një personazhi të rastësishëm dhe mbledhja graduale i mësojnë fëmijët vlera si durimi, menaxhimi i pritshmërive dhe kënaqësia nga arritjet e vogla. Ndikimi në kreativitet. Shumë fëmijë krijojnë histori për personazhet, i vendosin në skena, i ilustrojnë ose i ndajnë në rrjete sociale, duke ushqyer imagjinatën dhe aftësitë krijuese.

 

Labubu, 'lodra demon' që po fikson fëmijët,

Çështje për t’u pasur kujdes:

Presioni social dhe FOMO (frika nga mungesa) . Disa fëmijë mund të ndihen të detyruar të kenë një Labubu vetëm që të mos “ngelen jashtë”, duke ushtruar presion mbi veten ose prindërit për blerje të shpeshta. Kultura e konsumit dhe rishitjes. Kur lodrat fillojnë të trajtohen si objekte statusi apo investime, fëmijët mund të zhvillojnë sjellje më të fokusuara tek materializmi, në vend të vlerave emocionale apo lojës.

Çmimi dhe shpërndarja – Blerja e shpeshtë e lodrave të shtrenjta, veçanërisht kur shiten shpejt apo në mënyrë të rastësishme, mund të shkaktojë zhgënjim, ankth apo ndjenjë humbjeje për fëmijët, sidomos nëse nuk arrijnë të marrin atë që duan.

Psikologët në përgjithësi nuk e ndalojnë përdorimin e Labubu-ve, por këshillojnë që prindërit të jenë të vëmendshëm ndaj mënyrës se si fëmijët i përjetojnë këto lodra:

A është një mjet për kreativitet dhe gëzim? Apo është një mënyrë për të ndjekur presionin shoqëror?

Nëse lodra u sjell kënaqësi të sinqertë dhe nuk ndikon negativisht në sjellje apo mirëqenie emocionale, atëherë janë të padëmshme dhe madje të dobishme në disa raste. Gjithçka varet nga balanca dhe komunikimi me fëmijën