KreuStil Jetese

Jeni me grip? Ushqimet që duhet të shmangni dhe ç’duhet të hani!

Jeni me grip? Ushqimet që duhet të shmangni dhe ç’duhet

Çaji është një nga pijet më të konsumuara në botë dhe çaji i bardhë është një nga varietetet e vlerësuar veçanërisht vitet e fundit. Merita shkon për aromën e saj veçanërisht delikate dhe përbërësit e saj bioaktivë me fuqi të lartë antioksiduese. I marrë nga sythat e bimës së çajit, Camellia Sinensis, çaji i bardhë ka një aromë të ëmbël që të kujton vaniljen dhe është perfekt për t'u pirë në çdo kohë të ditës.

Për mëngjes është një zëvendësues i shkëlqyer i kafesë sepse falë pranisë së teinës ju jep energji. Në mes të mëngjesit ose në mes të pasdites është një pije e shkëlqyer kundër stresit që jep një gjallëri të dobishme për të luftuar përgjumjen dhe lodhjen. Përndryshe mund të pihet edhe gjatë drekës, ndërsa është më mirë ta shmangni në mbrëmje për shkak të efekteve emocionuese që mund të nxisin pagjumësinë.

Jeni me grip? Ushqimet që duhet të shmangni dhe ç’duhet

Ja pse duhet të pini më shumë çaj të bardhë:

Ka fuqi të jashtëzakonshme antioksiduese

Çaji i bardhë shquhet mbi të gjitha për pasurinë e tij në polifenole. Ofron sasi të larta katekinash të cilat kundërshtojnë veprimin e radikalëve të lirë dhe mbrojnë kundër plakjes.

Çaji i bardhë është i mirë për zemrën

Antioksidantët me të cilët është i pasur çaji i bardhë janë aleatë të shkëlqyeshëm për shëndetin kardiovaskular, duke përfshirë epigallocatechin gallate që lehtëson metabolizmin dhe komponimet fenolike, si kuercetina që nxisin qarkullimin.

Është e mirë për kockat tuaja

Çaji i bardhë është gjithashtu një aleat i vlefshëm në parandalimin e osteoporozës. Garanton fluorin, një aleat i shëndetit të kockave. Krahasuar me varietetet e tjera të çajit, ai krenohet me një sasi më të ulët, të cilat reduktojnë përthithjen e kalciumit, thelbësore për të pasur një skelet të fortë dhe të shëndetshëm.

 

Bordo
Shtator - No.63

SHKARKO VERSIONIN PDF