KreuCelebrity

Chiara Ferragni ndryshon strategji: mbyll dyqanin në Romë!

Chiara Ferragni ndryshon strategji: mbyll dyqanin në Romë!

Dyqani Chiara Ferragni, i vendosur në Via del Babuino 152 në zemër të Romës, ka ndërprerë zyrtarisht aktivitetin. Vendimi, i bërë publik nga Fenice S.r.l. – kompania që menaxhon markën dhe që kontrollohet 99% nga vetë influencuesja – është pjesë e një strategjie më të gjerë ripozicionimi dhe riorganizimi të brand-it.

I hapur zyrtarisht më 15 nëntor 2023, dyqani tërhoqi menjëherë vëmendjen e mediave dhe ndjekësve, por edhe u shoqërua nga polemika që në fillim. Gjatë eventit të hapjes, Ferragni kishte promovuar një konkurs që ofronte mundësinë për ta takuar personalisht, por me kushtin që pjesëmarrësit të shpenzonin të paktën 150 euro në dyqan – një iniciativë që u përball me reagime të ashpra në rrjete sociale dhe në media.

Situata u tensionua më tej gjatë festave të fundvitit, kur mbi fasadën e dyqanit u shfaqën mbishkrime fyese si “Bandita” dhe “Fraudster” (Mashtruese), një referencë e drejtpërdrejtë ndaj skandalit të njohur si “pandoro-gate”, i cili ka lëkundur fort imazhin publik të sipërmarrëses digjitale.

Chiara Ferragni ndryshon strategji: mbyll dyqanin në Romë!

Krahas mbylljes së dyqanit në Romë, kompania njoftoi se Fenice Retail do të vihet në proces likuidimi. Ndërkohë, është në zhvillim një plan i ri strategjik, i cili synon të përqendrojë përpjekjet në kanalet e shpërndarjes dhe në zhvillimin e pranisë online të markës.

Qëllimi kryesor është të rritet efikasiteti i dyqaneve ekzistuese dhe të shfrytëzohen më mirë platformat digjitale, duke ndërtuar një rrjet më të gjerë dhe më të përshtatshëm për të përballuar ndryshimet e tregut dhe sjelljet e reja të konsumatorëve.

Sipas Fenice S.r.l., miratimi i buxhetit të vitit 2024, i cili pritet të përfundojë brenda muajit qershor, do të konfirmojë përputhjen me rezultatet e publikuara në nëntor të vitit të kaluar. Marka shfaqet optimiste për të ardhmen, e mbështetur në burime të reja dhe synon që rezultatet e para të strategjisë së re të bëhen të dukshme që në gjysmën e dytë të këtij viti.

Mesazhi që kompania dëshiron të përcjellë është i qartë: Chiara Ferragni po hyn në një fazë rilançimi, me një strukturë më të thjeshtë dhe një prani tregtare më efikase, duke mos humbur nga vëmendja transparencën dhe qëndrueshmërinë, vlera që janë në themel të imazhit të saj publik.