Freya Rose Archer pati një fëmijëri të vështirë në Portsmouth. Kur ishte 10 vjec, prindërit e saj u ndanë dhe me të ëmën, jetonte në një shtëpi të varfër. Pesë vjet më vonë, u largua nga shtëpia dhëe qëndroi me miqtë, ndërsa jetesën e fitonte duke larë makina, ose ndonjëherë blinte objekte të vjetra në ankand dhe i shiste ato.
Por sot Freya, ka një biznes miliona paundësh këpucësh të punuara me dorë, e të veshura me gurë të cmuar. Këpucët e saj mbahen nga emra të famshëm përfshirë Kate Moss, Rihanna dhe komediania Katherine Ryan. Javën që shkoi, suksesi përrallor i Freya Rose London u kurorëzua në Çmimet Every Ëoman Aëards, ku 42 vjeçarja u bë fituesja e tetë i çmimit Aphrodite të Daily Mail, i krijuar për të festuar gratë që hapin një biznes ndërsa fëmijët e tyre janë nën 12 vjeç. “Isha shumë i tronditur që fitova”, thotë Freya. “Themelimi dhe ndërtimi i një biznesi si nënë ka qenë jashtëzakonisht shpërblyes, por edhe shumë i vështirë, dhe marrja e kësaj njohjeje nga gra të tilla frymëzuese do të thotë shumë për mua.
Pas shkollës, ajo kishte krijuar një skulpturën dhe pëlhurën, dhe teksa pati mundësinë të studionte në kryeqytet, punoi shumë për të paguar studimet. Më tej, u punësua tek Dune si stiliste. Nuk shkoi megjithatë gjithcka si në ëndërr. U përpoq t`ia dilte vetë, por në 2020-tën e gjeti veten të zhytur në vështirësi. “Unë isha një nënë beqare me Jonathanin në atë kohë, dhe nganjëherë isha, duke punuar kur ai flinte. Gjërat vazhduan të shkonin keq. Një fabrikë më zhgënjeu shumë keq dhe financat ishin gjithmonë shumë të ngushta. Më pas, babai im u sëmur rëndë dhe unë duhej të kujdesesha për të. Nuk kisha njohuri reale për biznesin.’’
Pastaj ndodhi pandemia. Për dikë që bënte këpucë të modës për ngjarje të veçanta, dukej si një fatkeqësi. “Njerëzit nuk shkonin në dasma, gala apo netë speciale. Biznesi ishte i qëndrueshëm mirë deri atëherë, por ishte një kohë jashtëzakonisht shqetësuese’’, tha Freya. Më pas, mendoi se nëse gratë nuk do të vishnin këpucët e saj për të shkuar në dasma, ndoshta ajo mund të bënte stolitë që kishin filluar të mbanin në Zoom. Një muaj pas nisjes, Princesha e Uellsit, Kate Middleton i veshi ato në daljen e saj të parë publike.
Në fakt, ajo i ka veshur tri herë në një muaj. “E gjithë gjëja u bë virale, ne po merrnim porosi. Asgjë dhe askush nuk mund të bëjë atë që ajo bën për një markë. Asnjë personazh i famshëm nuk ka të njëjtin efekt si ajo”, thotë Freya. Për herë të parë, Freya kishte para për të investuar në marketingun e biznesit të këpucëve. Në vitin 2022, me rikthimin e dasmave, është parë një rritje prej 400 për qind nga viti në vit.



















