Me siguri e keni vënë re që, me përjashtime të rralla, kur hyjmë në një supermarket gjithmonë përballemi fillimisht me sektorin e frutave dhe perimeve. Keni pyetur ndonjëherë veten se përse ndodh kështu?
Nga kënvështrimi i klientit nuk duhet të jetë kështu, pasi shumica e frutave dhe perimeve (luleshtrydhe, pjeshë, kajsi, kivi, domate etj) janë delikate e për këtë është pak problematike vendosja e tyre në karrocë apo ashportë. Në këtë mënyrë i bie që ata të vendosen të para e rrjedhimisht të mbesin në fund të shportës, ndërsa vendosja e produkteve të tjera mbi to rrezikon ti coptojë.
Arsyeja është e diktuar nga strategjitë e marketingut, gjithnjë e më të kujdesshëm për të studiuar psikologjinë dhe sjelljen e konsumatorëve në mënyrë që të ndikojnë dhe, mbi të gjitha, të rrisin fitimet e tyre. Frutat dhe perimet vendosen në hyrje sepse ato japin ngjyrë dhe lumturi, duke krijuar një “efekt tregu” që menjëherë nxjerr në pah produkte të freskëta, të cilat i shoqërojmë me idenë e të ushqyerit të shëndetshëm.

Kura natyrale për Migrenën


Ushqimet për jetëgjatësi


Çfarë kuptimi ka nëse shihni arra në ëndërr?


Tumori mund ”të fiket” njësoj si një kompjuter


Pema e Moringës, bima magjibërëse për shëndetin









Vaji i dafinës dhe vetitë e tij në shëndet

