Vazhdon rritja në Instagram ku përdoruesit tani janë më shumë se 600 milionë, nga të cilët vetëm 100 milionë të arritur në gjashtëmujorin e dytë të vitit 2016. Edhe në vitin 2015 ishte arritur e njëjta performancë, por brenda 12 muajve dhe jo 6. Ashtu sikurse ndodhi me Facebook kjo tendecë po shfrytëzohet më së mirë nga gjigantët e tregut për t’u reklamuar dhe për t’u gjendur gjithnjë e më pranë publikut. Këtë gjë po e shfrytëzojnë edhe shtëpitë e automjeteve që me sa duket tek Instagram kanë gjetur një nga mjetet më të pira për të reklamuar produktet e tyre. Gjeni në galerinë tonë të fotove markat e automjeteve që pëlqehen më shumë.



Bordo Men
Audi R8 Coupé Audi Sport Edition




Bordo Men
Përfundon epoka Berlusconi e Milanit





Bordo Men
Njeriu sërish në Hënë pas 45 vitesh


Bordo Men
Linja perfekte e xhinseve

Bordo Men
Xhiboksat pranveror që ju duhen sot!



Bordo Men
Rolex dhe Patek, dyshja fituese!

Bordo Men
8 ora për baballarët
