
Jennifer Lopez nuk është e huaj në industrinë e bukurisë. Ajo ka lancuar më shumë se dy duzina aromash, ka pasur një bashkëpunim me Inglot dhe ka inspiruar miliona në shitjet e extension të flokëve. Gati dy vjet më parë, ajo tha se do të niste një linjë të kujdesit për lëkurën dhe që nga ajo kohë ne kemi pritur me pa durim për atë që ndihej si marka e famshme e bukurisë e kërkuar. Dhe tani, duket se më në fund mund ta marrim atë dhe më shumë.
Lopez postoi në Instagram disa selfie e bronzuar bukur, duke shkruar, “Shkëlqim perëndimi … #JLoBeauty vjen së shpejti”.
Dhe hashtag #JLoBeauty nuk është thjesht një koncept i paqartë – është një markë aktuale. Të hënën, Allure mori një email nga firma PR që do të përfaqësojë JLo Beauty. Po ndodh vërtet!!!
Fatkeqësisht, firma nuk mund të ndajë më shumë informacion përveç “do të vijë së shpejti”. Llogaria e @jlobeauty në Instagram ka ekzistuar që nga Prilli 2018, kur u njoftua koleksioni Inglot i Lopez dhe nuk është azhurnuar për gati një vit, duke postuar për herë të fundit një pamje të prapaskenave të një fushate aromash. Marka tregtare për JLo Beauty u regjistrua në dhjetor 2019 dhe lexon si një tërheqje e mirë për pothuajse çdo lloj produkti për kujdesin e lëkurës (në të renditen “kremrat hidratues të lëkurës, pastruesit e lëkurës, kremrat e lëkurës, përgatitjet jo-mjekësore të kujdesit të lëkurës; kremëra bukurie, sapunë bukurie, shirita bukurie, xhel bukurie, locione bukurie, maska bukurie; produkte për kujdesin e lëkurës, përkatësisht serume jo-mjekësore të lëkurës; kozmetikë për kujdesin e trupit dhe bukurisë; kremëra për bukurinë e fytyrës dhe trupit).
Megjithatë , nga pamja e selfie-ve, duket se shumë mirë mund të përfshihet edhe grimi.
Sapo të dimë më shumë, të jeni i sigurt se do ta ndajmë këtu.



















