KreuCelebrity

Robbie Williams dhe suksesi i aventurave të tij të çmendura!

 

Robbie Williams dhe suksesi i aventurave të tij të çmendura!

Ylli i muzikës pop rikthehet me filmin biografik, i cili është një premierë që ka debat mbi publikimin sesi ai sjell versionin e jetës së tij.

Ka diçka të tillë në lidhje me Williams vazhdon të pushtojë skenën, me të njëjtën formë që e kthen në një ikonë të historisë '90 dhe 2000. Nuk ka shumë që atëherë: ironia është e paprekur, fytyra pak e plakur, por sharmi mbetet i njëjti, gjithmonë me paturpësinë e tij pa turp. Robbie është argëtues, ashtu siç rrëfen në “BetterMan”, filmi për jetën e tij me regji nga Michael Gracey, i cili doli në kinema më 1 janar. Edhe para se të bëhej një yll mbarë i popit, të shiste miliona disqe dhe të thyente me turnetë e tij, Williams ishte dhe një tipik britanik, plot shaka. Filmi “Better Man”, tregon shëmbëlltyrën e yllit të muzikës, me ngritjen, dobësitë e marramendëse dhe rilindjen e tij. Ai flet për dashurinë e gjyshes, rolin e babait të munguar, ëndrrat drejt suksesit të hijeve të depresionit dhe të keqes. Ai tregon për momentin vendimtare që përcaktuan atë, nga fëmija deri në fillim të vitit 2000: grupi “Take That” dhe karriera solo, koncertet, dashuria me Nicole Appleton, si dhe raportet ambivalente me skenën. Por surpriza e vërtetë e filmit është majmun. Një majmun antropomorfik, me cilin Robbie ndodhet në këtë film biografik. Krijuar incencat të efekteve speciale, pamjet e Williams dhe performancës së aktorit Jonno Davies, kafsha mishëron atë që ka pamjen e vet: një majmun cirku, gati për të skenë dhe për të argëtuar audinë.



Majmuni ishte një ide e guximshme, nuk po rrezikoni pak?

Ende pa dalë filmi në kinema nisën diskutimet, nuk e kuptoj që problemi? Më pëlqen të rrezikoj. Unë jam impulsiv dhe kjo është pjesë e personalitetit tim. Për fat, shumë nga aventurat e mia të çmendura përfundojnë të suksesshme, edhe pse disa më kanë lënduar. Kështu funksionojnë tipat impulsivë, janë një lojë e mes dritave dhe hijeve.

Robbie Williams dhe suksesi i aventurave të tij të çmendura!

Cili ishte basti më i madh i jetës suaj?

Të martohem me gruan time (aktorja Ayda Field.).

Pse?

Nuk mund ta mbaja penisin në pantallona (qesh). Martesa ka një stil jetese monogame, që nuk më përshtatet. E dija se mund të humbisja gjysmën e pasurisë, ndaj ky ishte basti më i madh. Jeta është bixhoz dhe secili prej nesh ndodh që të përballet me një total ose një sukses.

A do të thotë edhe “Take”, pjesë e filmit?

Ndoshta “Take That” mund të jetë një film më vete.

A e vuajtur momentin e keni ndarjes, ju u akuzua si shkaktari kryesor?

Asokohe ne ishim thjesht të rinj që njoheshim të kuptojë se kush ishim, jetonim në një mjedis toksik. Por, ama ka një rrëfim të vërtetë rreth ndarjes sonë: U largova nga grupi dhe kujtoj që shumë vajza dhe trishtuan, kjo është e gjitha. Më ka bërë që të kuptojnë se unë jam fajtor i ndarjes, por kjo nuk më shqetëson aspak. shoqëria është më interesante të jesh i keq.

Një nga të këqijtë në “Better Man” është GaryBarlow…?

Unë në film në fakt, dukem shumë më keq se Gary, përkundrazi, ai nuk duket aspak i keq…

Në film, Gary nuk del dhe aq simpatik?

Është në të vërtetë, sepse ashtu ka qenë edhe në jetën reale, pse duhej të ishte ndryshe në film…?

Sepse ishte i pasur, ai që shkruante këngët e tua, pse duhet të ishte ziliqar?

Kështu funksionojnë grupet: kush shkruan, fiton më shumë dhe ky është një rregull i qartë. Në mënyrë të tillë kjo krijoi tension, sidomos kur Gary jeton në një vilë, ndërsa nuk ende në lagjen ku u rrit.

Menaxheri juaj Nigel, një ju ndaloi të kishit të dashur dhe të ishit ushtarët e tij?

Përkufizimi i bukur, por ne ishim thjesht ushtarë të muzikës pop, jo ushtarë të Nigel. Ai kishte rregulla strikte: nuk duhej të ishim gjithmonë gati për atë dhe nuk duhet të kishim raporte me vajzën, ndaj shpesh bëjm në fshehtësi.

A ishte e vërtetë që shkak ishin edhe problemet e shëndetit mendor?

Deri në 2000 ne nuk dinim shumë rreth problemeve të shëndetit mendor, ndaj nuk mund të fajësoj askënd. Presioni që binte mbi ne rëndonte gjendjen psikologjike dhe atëherë nuk ishte diçka që pranohej në shoqëri. Kur thua sot kam probleme të shëndetit mendor, nuk kritikohesh, nuk ke përse të dihesh keq, ndryshe nga sa ndodh në kohë.

Në botën e muzikës, yjet e rinj të popit po shemben nga menaxhmenti…

Jam 50 vjeç dhe mund t'ia lejoj vetes të them: Ndal, kjo është shumë për mua. Për fat, kam një menaxhment dhe shtëpi diskografike që më dëgjon dhe kujdesen për mirëqenien e kohës. Nuk e di se çfarë do të thotë të jesh pjesë e një grupi djemsh në 2024, por imagjinoj se sot menaxherët dhe kompanitë diskografike janë të tmerruara se mos bëjnë gabim, nga frika se do të përfundojnë të akuzuar.

Disa nga skenat më emocionuese në film janë me babain, të krijohet përshtypja se gjithë karriera juaj është një mjet për të fituar dashurinë e tij. A është kështu?

Besoj se po, por mbi të gjitha është një mënyrë e cila më bën të dua më shumë veten.

A ja ke arritur qëllimit?

E vërteta është se unë jam shumë në krahasim me të kaluarën. Për momentin, gjithçka në jetën duket se po shkon siç duhet. Tani të gjithë flasin për filmin, por nëse një ditë e gjithë kjo do të zhdukej, kush do të isha unë? Nuk e di!

Baba nuk ka qenë shumë i pranishëm në jetën tuaj, një keni arritur ta falni?

Po, sigurisht, madje ai sot është miku im më i mirë. Kur u bëra baba nisa të mendoj ndryshe. Kjo periudhë më dha një perspektivë të re për familjen dhe prindërimin. Të prind që një ndjeshmëri ekstreme, ke një nevojë të pangopur për butësi, mirësi dhe vend, por kjo nuk do të thotë se duhet të jetë vetëm e vërtetë.

Publiku ju ka gjithmonë, por në SHBA nuk arritën t'ju donin sa duhet, pse?

Kam jetuar në anonimitet për 24 vjet, ndaj jam mirënjohës amerikane për gjithçka që ka, ka një grua dhe katër fëmijë.

Unë ky film në fund, një mund të bëhesh yll edhe në Amerikë?

Tani më i pjekur, i qetë dhe i vetëdijshëm, mendoj se do të ishte një jam që jam bukur. Nëse ndodh, do të jetë e mahnitshme, nëse jo, nuk ka gjë. Nuk është diçka shumë kohë për mirëqenien e brendshme.

Bordo No.65
Dhjetor 2023

SHKARKO VERSIONIN PDF