5 rregulla që duhet t’i ndiqni për t’u bërë një person mëngjesi!

Sipas disa studimeve, zgjimi herët në mëngjes ka disa përfitime. Bota është e ndarë në dy kategori: ata që zgjohen herët në mëngjes dhe ata që shkojnë në shtrat natën vonë.

Shumica e njerëzve e dinë se cilës prej dy kategorive i përket. Kjo sepse secili prej nesh ka një orë të brendshme, e njohur gjithashtu si ritmi ynë cirkadian, e cila natyrshëm përcakton kur ndihemi energjik ose kur ndihemi të lodhur.

5 gjëra që duhet të bëni për t’u bërë një person mëngjesi:

1-Shkoni në shtrat së pari

Zgjimi herët në mëngjes është sinonim i gjumit herët. Meqenëse nuk është e lehtë të ndryshoni në mënyrë drastike zakonet tuaja brenda natës, përpiquni të shkoni në shtrat 15 deri në 20 minuta më herët se zakonisht për disa ditë me radhë derisa të mbërrini në kohën e caktuar.

2-Gjeni rutinën e gjumit që është e përshtatshme për ju

Edhe nëse keni vendosur kur doni të shkoni në shtrat, gjumi nuk vjen menjëherë, ndaj duhet të kesh një rutinë të qetë para gjumit që të të ndihmojë të relaksohesh dhe të flesh më shpejt.

3-Lëreni dritën që t’u zgjojë

Trupi ynë ka një orë të brendshme që rregullon ritmet cirkadiane. Ajo orë është shumë e ndjeshme ndaj ndryshimeve në dritë. Në mëngjes lëreni dritën t’ju zgjojë.

4-Ushtroni fillimisht sapo të zgjoheni

Nëse ju pëlqen të qëndroni zgjuar vonë, ideja e një vrapimi herët në mëngjes mund të duket si një ndëshkim i vërtetë. Por nëse jeni mësuar, ushtrimet në mëngjes mund t’ju ​​japin energji për të filluar ditën. Trajnimi herët në mëngjes është sinonim i lumturisë gjatë gjithë ditës.

5-Zgjidhni proteina për mëngjes

Një hulumtim i vitit 2020 mbi modelet e dietave zbuloi se “bufët” e natës, në përgjithësi, kanë tendencë të kenë zakone më pak të shëndetshme të të ngrënit: ata heqin mëngjesin, por sigurisht që duhet të jetë e kundërta.

Previous ArticleNext Article