Ndoshta një nga simbolet më të njohura të filozofisë së lashtë kineze është Yin dhe Yang. Shenja ilustron konceptin e dualitetit të natyrës, i cili shpjegon sesi elementet në dukje të kundërta mund të ndërthuren dhe të kërkojnë njëri-tjetrin për të jetuar. Shenja tregon se secila anë ka një element thelbësor – të përfaqësuar nga një pikë – të përbashkët. Asnjëra palë nuk është superiore ndaj tjetrës dhe të dyja palët duhet të jenë gjithmonë në ekuilibër për harmoni. Simboli Yin-Yang shpesh quhet “taijitu” në Kinë. Është një simbol i njohur që me siguri e keni parë shumë herë në bizhuteri. Ka shumë variante të simbolit, por më i zakonshmi është një rreth i përbërë nga dy rrotullime ose pika lotësh, një e zezë dhe një e bardhë.
Simboli Yin-Yang përfaqëson ndërlidhjen e botës, veçanërisht të botës natyrore. Nuk mund të ketë pozitiv pa një negativ, asnjë të hapur pa të mbyllur, nuk ka dritë pa hije. Vetë simboli Yin-Yang portretizon këtë ndërlidhje. Duke parë simbolin, mund të shihni se ai nuk ka një vijë të drejtë që kalon nëpër qendër për të përfaqësuar ndarjen midis Yin dhe Yang. Brenda, vija ndarëse është një formë e butë S-je. Ajo tregon se si Yin dhe Yang janë të lidhur dhe vazhdimisht rrjedhin brenda dhe jashtë njëri-tjetrit. Brenda simbolit, jo vetëm që segmentet e bardha dhe të zeza përshtaten në mënyrë të përkryer me njëri-tjetrin, por edhe formojnë një rreth, që simbolizon përsosmërinë, tërësinë e universit, gjithçka që dimë, si dhe gjërat që nuk i kuptojmë.
Koncepti i Yin dhe Yang ka ekzistuar për mijëra vjet në Kinë. Referenca më e hershme u gjet në kockat e orakullit, ku ato i referoheshin pjesëve të ndryshme të natyrës. Një tjetër shembull i hershëm i regjistruar i këtij simboli shfaqet si ana e hijes së një kodre dhe gjysma tjetër e kodrës diell, duke personifikuar ndarjen e kohës në ditë dhe natë.
Gjatë dinastisë Zhou, konceptet e Yin dhe Yang u përhapën gjerësisht dhe filluan të lidhen me idetë filozofike. Filozofi Konfuci e përfshiu parimet Yin dhe Yang në mësimet e tij duke krijuar taoizmin, moment kur ky simbol nisi të shfaqet në tempujt taoistë. Me kalimin e shekujve, parimet Yin dhe Yang u bënë pjesë e kulturës kineze dhe të Azisë Lindore.
Ende nuk ka një datë të saktë të origjinës për simbolin Yin-Yang dhe nuk dihet se kush e krijoi për herë të parë. Sidoqoftë, ai ishte definitivisht në përdorim rreth vitit 1000 pas Krishtit, kur u popullarizua nga filozofi i dinastisë Song Zhou Dunyi. Për disa dekada, veçanërisht në vitet 1970-1990, ishte një simbol i zakonshëm për t’u përfshirë në bizhuteri dhe stampimet e bluzave. Shumë njerëz, që e veshin apo e mbajnë atë, nuk janë të vetëdijshëm për të gjithë historinë ose kuptimin që qëndron pas simbolit, por vlerësojnë pamjen dhe promovimin e saj të ekuilibrit dhe ndryshimit. Skenari ideal është që Yin dhe Yang të jenë të balancuara në mënyrë perfekte dhe secili të ketë një pjesë të barabartë të së tërës. Kur kjo ndodh, ka harmoni dhe barazi në botë.