Meghan Markle po bën gjithçka që mundet për t'u rikthyer në qendër të vëmendjes. Një paraqitje e re në Instagram pas vitesh heshtjeje, një shfaqje e ardhshme në Netflix dhe madje edhe lançimi i një marke të stilit të jetesës, As Ever. Megjithatë, pavarësisht përpjekjeve, diçka duket se nuk po shkon siç ishte planifikuar: ajo që supozohej të ishte një rikthim i madh po kthehet në një rrugë me pengesa. Kur Meghan Markle nënshkroi me WME në prill 2023, shumë e panë këtë lëvizje si hapin e parë drejt një karriere të re në Hollywood.
-
Gjendja shëndetësore e Papës vazhdon të jetë kritike!
26 Shkurt, 11:10
Agjencia, një nga më të fuqishmit në këtë sektor, ia kishte besuar atë emrave të shquar si Brad Slater (agjenti i Dwayne Johnson) dhe Jill Smoller (menaxherja e Serena Williams). Megjithatë, sipas disa burimeve, gjërat nuk shkuan siç ishte planifikuar. Meghan thuhet se nuk ka pasur një takim real me Ari Emanuel, shefin e agjencisë, për më shumë se një vit.
Për më tepër, ajo u konsiderua "shumë kërkuese" dhe e vështirë për t'u menaxhuar, aq sa WME vendosi t'i jepte fund bashkëpunimit. Zyrtarisht, agjencia mohon gjithçka dhe deklaron se ende punon me Meghan Markle dhe me Archewell, fondacioni që ajo drejton me Princin Harry. Megjithatë, disa të afërm të çiftit mbretëror thonë se agjencia thjesht po mbyll projektet tashmë në zhvillim, pa planifikuar asgjë të re. Nëse do të ishte kështu, do të thoshte se Hollivudi tashmë ka pushuar së besuari tek ajo.
Ndërkohë, sipërmarrja e re e biznesit të Meghan Markle po has gjithashtu pengesa. Fillimisht e lançuar vitin e kaluar me emrin American Riviera Orchard, marka e re e Dukeshës u cilësua si një markë luksoze e frymëzuar nga stili i jetesës kaliforniane.
Emri i ri, si kurrë, u zyrtarizua në shkurt 2024, por vetëm pak ditë pas shpalljes, u shfaqën disa probleme. Konkretisht, Meghan kishte kërkuar leje për të shitur veshje, por kërkesa e saj u bllokua nga Zyra e Patentave dhe Markave të Shteteve të Bashkuara. Emri As Ever në fakt u gjykua shumë i ngjashëm me ASEVER, një kompani kineze e modës që furnizon zinxhirë të tillë si H&M. “Markat tregtare janë identike në shqiptim dhe praktikisht të padallueshme në pamje, duke rezultuar kështu në konfuzion për qëllime të regjistrimit të markës tregtare”, thuhet në dokumentin zyrtar.
Për të vazhduar me lançimin, Meghan duhej të hiqte çdo referencë për industrinë e veshjeve dhe të riparaqiste aplikacionin, i cili më pas u pranua. Për t'i bërë gjërat edhe më të komplikuara, produktet e markës nuk janë ende të disponueshme për blerje. Ndërsa Meghan ka promovuar gjerësisht reçelin e saj të bërë në shtëpi, artikujt e parë të markës As Ever nuk do të jenë të disponueshme për disa muaj.
Një vonesë që, e kombinuar me mosmarrëveshjet ligjore dhe problemet me WME, rrezikon të transformojë atë që duhet të ishte një rikthim i shkëlqyer në botën e biznesit në një fillim më pak se të përsosur.