KreuFashion

5 fakte interesante rreth brandit italian PINKO

PINKO është krijuar posaçërisht për ‘Street Style’

“Ne duam të luftojmë monotoninë. Ne nuk na pëlqen të jemi të mërzitshëm – të qenit i mërzitshëm do ta vrasë markën “, thotë Pietro Negra, CEO dhe themeluesi i Pinko. Kjo është arsyeja pse marka lanson dizajne të reja që ndahen në pesë linja të ndryshme çdo sezon, me secilën linjë të destinuar për raste dhe stile të ndryshme.

PINKO ka krijuar edhe linjën e çantave Love Bag

Çanta nënshkruese e Pinko është Love Bag, e cila së pari u lançua si një çantë klasike me një kopsë të formuar në formën e dy zogjve të dashuruar. Çdo sezon, çanta do të lëshohet në forma, madhësi dhe dizajne të reja, duke përfshirë madhësitë klasike dhe mini, versionet më të larta të dorezave, çantat maxi, madje edhe çantat e shpinës – të gjitha me të njëjtën mbyllje të njohur.

Pa prodhim masiv, edicione të limituara

Çdo produkt i PINKO projekohet në Itali, dhe kryesisht prodhohet në Itali dhe vende të tjera në rajonin e Mesdheut. Vetëm një sasi shumë e vogël e produkteve të kësaj marke mund të prodhohet në Kinë. Çdo dizajn që shihni në dyqanet e PINKO ka të ngjarë të ketë vetëm rreth 10 copë në dispozicion, dhe pasi të shiten, rezervat për të njëjtin dizajn nuk do të plotësohen.

PINKO është një brand luksoz, pa çmime luksoze

Për cilësinë e produkteve dhe luksin e kësaj marke çmimet mund të cilësohen fare mesatare. Tani brand-i mban vendin si vendi më i mirë për të blerë Pinko në Azi, sepse çmimet atje janë më të ulëta se në Kinë ose Hong Kong për shkak të taksave / detyrimeve që funksionojnë në favor të brandit. Marka ka praninë më të madhe në Itali, Francë, Gjermani dhe Mbretërinë e Bashkuar dhe gjithashtu ka qenë në Kinë dhe Hong Kong për tetë vjet.

Marka është e angazhuar për qëndrueshmëri dhe përgjegjësi shoqërore

Pinko ka një bashkëpunim të suksesshëm me shoqatën për mbjelljen e pemëve Treedom për të mbjellë pemë frutore në Kenia. Selia e Pinko është gjithashtu e dizajnuar për të përdorur ndriçimin natyror dhe nxehtësinë në mënyrë efektive, dhe inkurajon përdorimin e automjeteve elektrike me stacione karikimi në zonat e saj të parkimit. Në shtator, kompania nisi projektin e saj të ri Pinko Take Care në selinë e saj për t’u siguruar punonjësve shërbime mjekësore falas, me plane për të zgjeruar përfundimisht përfitimet për 1,200 punonjës të saj në të gjithë botën. Selia gjithashtu ka një çerdhe për 50 fëmijë dhe është një hapësirë ​​miqësore për kafshët shtëpiake.

 

Bordo No.65
Dhjetor 2023

SHKARKO VERSIONIN PDF