Për njerëzit që nuk u pëlqejnë logot, Bottega Veneta ka qenë gjithmonë një markë e vlefshme. Për më tepër për ata që bien në dashuri me thelbin e një produkti, mjeshtërinë e tij të shkëlqyeshme, gërshetimin e firmës, Bottega Veneta ka dalë gjithmonë fituese.
Tifozët e markës refuzojnë të lejojnë që dëshira e tyre për modelin e bukur të nyjeve italiane të shuhet ndonëse marka po hyn në jubileun e saj të artë; janë bërë 50 vite duke qenë një nga më të mirat në biznes dhe ende mban kurorën si markën më të njohur për dizajnin e saj të nënshkrimit. Më poshtë janë renditur disa fakte që nuk njihen shumë shpesh rreth Bottega Veneta dhe asaj që e bën atë të veçantë
Bottega Veneta do të thotë Dyqan Italian ’që ishte fjalë për fjalë në vitin 1966 në një vend të quajtur Vicenza, Itali. Edhe atëherë ata kishin krijuar një emër për veten e tyre si prodhues të artikujve prej lëkure artizanal.
Bottega Veneta fitoi popullaritet për shkak të modelit të saj të endjes të quajtur intreçiato, i cili është ende një shenjë e shquar e ndërmarrjes. Artizanët thurin së bashku fije prej lëkure delikate me të cilat janë në gjendje të krijojnë copa të forta dhe elegante.
Marrja në dorëzim e Gucci në 2001 ndryshoi fatin në rënie të Bottega Veneta duke hapur rrugë të reja si veshje, bizhuteri, mobilje, syze spo orendi shtëpie. Koleksioni i tyre i artikujve prej lëkure, këpucë, çanta dore, sende shtëpiake, ende sundon bindshëm.
Bottega Veneta njihet më shumë për çantat e saj Cabat, Veneta dhe Knot. Drejtori Kreativ Tomas Maier krijoi çantën më ikonike ‘thurjet e tufës’ në 2001. Ai u fut në arkiva dhe rikrijoi tufën e kutisë së rrumbullakosur që nga viti 1978 duke e quajtur atë ‘Thurje’. Çanta është krijuar në kaq shumë versione duke përdorur një larmi materialesh luksoze. Bottega mbajti një retrospektivë të dedikuar Knot në St. Tropez në 2014, me mbi 300 prej këtyre çantave të ekspozuara.
Scuola della Pelletteria, është shkolla e specializuar e Bottega Veneta që u hap në 2006. Mjeshtërit trajnohen këtu dhe ndihmojnë në ruajtjen e traditës që është, në fakt, zemra dhe shpirti i markës.
Ka 251 butikë në 43 vende në pronësi të Bottega Veneta, dhe produktet e tyre shpërndahen në të gjithë Evropën, Azinë, Australinë, Amerikën e Jugut dhe Amerikën e Veriut. Më e madhja është një butik prej 11,448 metra katrorë që është “Maison” i markës brenda një ndërtese historike në Via Sant’Andrea të Milanos. Ai përmban çdo produkt të bërë nga Bottega Veneta duke përfshirë artikujt prej lëkure, veshje të gatshme për burra dhe gra, këpucë, bizhuteri të shkëlqyera, syze, aromë, bagazh, mobilje dhe koleksione shtëpie.
Bottega Veneta është zgjedhja e parë personaliteteve të njohur të A-listës botërore si Princesha Charlene, ish Zonja e Parë Jacqueline Kennedy, Amal Clooney, Nicole Kidman, Cameron Diaz, Rihanna dhe shumë më tepër.