KreuStil Jetese

Ushqimet që djegin yndyrnat, pak kalori, shumë fibra: “Ndezin” metabolizmin!  

Ushqimet që djegin yndyrnat, pak kalori, shumë fibra:

Humbja e peshës duke ngrënë është e mundur, e kjo falë disa ushqimeve që djegin yndyrë, të cilat janë në gjendje të na ngopin dhe, në të njëjtën kohë, të përshpejtojnë metabolizmin tonë. Zakonisht përmbajnë shumë pak kalori, janë të pasura me fibra ose ujë, prandaj kërkojnë nga trupi ynë shumë energji për t’u përthithur: Një karakteristikë që për rrjedhojë i bën ato themelore për suksesin e çdo diete. Të njohura edhe si ushqime “termogjenike”, ato na lejojnë të humbim peshë pa shumë sakrifica: 

Drithërat 

Gjithmonë filloni ditën me një filxhan të mirë drithëra: ato çlirojnë energji gradualisht dhe për këtë arsye janë në gjendje të rrisin ndjenjën e ngopjes. 

Perimet e paziera 

Një alternativë e vlefshme për ushqimet me kalori të lartë të konsumuara në zyrë: në mëngjes, mos harroni të merrni me vete në punë, karrota, kastravece ose perime të tjera për të ngrënë. 

Spinaqi  

I pasur me lëndë ushqyese thelbësore për shëndetin tonë si vitamina, kalium, hekur dhe antioksidantë, spinaqi përmban një sasi të mirë fibrash që mund të rregullojnë nivelet e sheqerit. 

Rukola 

E pasur me vitamina A dhe C, rukola është në gjendje të stimulojë metabolizmin dhe të rrisë konsumin e kalorive. 

Patatja e ëmbël 

Përmban vitaminë B të aftë për të stimuluar metabolizmin. 

Shpargu 

Edhe shpargu përmban sasi të konsiderueshme të vitaminës B të aftë për të përshpejtuar metabolizmin dhe fibra esenciale për të rritur ndjenjën e ngopjes. 

Brokoli 

Një ushqimqë nuk duhet të mungojë në tryezë për vetitë e panumërta që ka si një aleat i fuqishëm në luftën kundër patologjive të shumta. Të papërpunuara ose të ziera, brokolitë janë të pasura me fibra dhe kripëra minerale dhe për këtë arsye janë në gjendje të aktivizojnë metabolizmin tonë. 

Hudhra 

Një antibakterial i vërtetë natyral i aftë për të forcuar sistemin tonë imunitar, për të mbajtur të ulët nivelin e kolesterolit dhe për të reduktuar molekulat e yndyrës. 

Manaferrat 

Të pasura me antioksidantë, manaferrat janë në gjendje të rregullojnë nivelin e insulinës në gjak. 

Ananasi 

Efekti i tij diuretik e bën atë një frut të aftë për të lehtësuar tretjen dhe largimin e yndyrave. Dhe pastaj është i pasur me substanca të dobishme për trupin si vitamina dhe kripëra minerale. 

Qitorja 

Është në gjendje të ngopë dhe gjithashtu ka një fuqi të fortë kulluese që e bën atë aleatin ideal në luftën kundër celulitit. 

Luleshtrydhet 

Edhe luleshtrydhet si qitrot janë në gjendje të luftojnë celulitin dhe përveçse janë të ulëta në kalori, janë edhe të shijshme.  

Bishtajoret 

Të pasura me fibra, qiqrat, thjerrëzat dhe fasulet janë jo vetëm një ushqim i aftë për të ngopur por janë edhe perfekte për të ndihmuar tretjen. 

Mishi i bardhë 

Mes tyre, zgjidhni atë të gjelit të detit, ka pak dhjamë dhe është në të njëjtën kohë të pasur me proteina thelbësore për ruajtjen e shëndetit.  

Salmoni 

Veçanërisht i pasur me Omega3, është ushqimi perfekt për djegien e yndyrës: përfshijeni në dietën tuaj të paktën 2-3 herë në javë. 

Specia djegës 

Përdoreni atë për t’i dhënë një shije shtesë pjatave të ndryshme: është në gjendje të rrisë metabolizmin. 

Kanella 

E përkryer për aromatizimin e ëmbëlsirave, kanella është gjithashtu një erëz që mund të japë një kontribut të vlefshëm në luftën kundër yndyrës së tepërt. 

Çaji jeshil 

Një aleat i çmuar për djegien e yndyrës që gjithashtu mund të nxisë tretjen dhe, në të njëjtën kohë, të mbrojë sistemin imunitar dhe të ngadalësojë procesin e plakjes. 

Kafeja 

Kafeja, përveçse nxit tretjen, ndihmon në djegien e yndyrës pas një vakti dhe përshpejton metabolizmin. Natyrisht nuk duhet ta abuzojmë sepse përveç përfitimeve ka edhe shumë efekte anësore. 

Papaja 

Papaja ka veti të panumërta të dobishme dhe rekomandohet gjithashtu për ata që duan të humbin disa kilogramë, sepse stimulon procesin e humbjes së peshës. 

Tags:

Home bordo

Bordo No.64
Nëntor 2023

SHKARKO VERSIONIN PDF