Këngëtarja kolumbiane Shakira vazhdon të fitojë para pas ndarjes së saj me Gerard Pique dhe jo vetëm që po fiton para në industrinë e muzikës, por tani ka lançuar edhe një parfum të ri të frymëzuar nga fuqizimi i femrës.
Këngëtarja pas “Copa vacias” njoftoi në llogarinë e saj zyrtare në Instagram se kjo aromë e re është gati të dalë në treg. Lajmin e ka bërë të ditur vetë ajo në një video ku ka etiketuar llogarinë e Shakira Parfumes.
“Njihuni me Rojo, aromën e re të feminitetit të fuqishëm dhe Eau de Parfume të parë nga Shakira Parfumes”, thuhet në mesazhin e klipit që ajo ka shpërndarë. Ajo gjithashtu shfaqet në këtë video të shkurtër, e veshur me një veshje shumëngjyrëshe në lidhje me emrin e aromës. Materiali është vendosur në remix të “Girl like me”.
Ky mesazh i çmendi menjëherë ndjekësit e saj, pasi nuk është produkti i parë i këtij lloji që ka kolumbianja. Ajo tashmë ka në treg edhe tre parfume të tjera që karakterizohen nga aroma dhe cilësia e tyre. Mes tyre bie në sy aroma e “Dance”, pasi edhe në shishe shfaqet kërcimi më mitik i Shakirës në “Hips Don’t Lie”.
Sipas trailerit të shkurtër të reklamës, shishja e “Rojo” është drejtkëndëshe dhe e thjeshtë, aroma e saj është e ëmbël me nota mjedër dhe një prekje qelibar. Në Shtetet e Bashkuara tashmë është në dispozicion për 25 dollarë në Amazon.
Shakira nuk është e vetmja këngëtare me një linjë parfumesh në treg dhe shumica e yjeve përfitojnë nga imazhi i tyre për ta shfrytëzuar atë në produkte të ndryshme. Për shembull, në vitin 2011, Taylor Swift lançoi një linjë të tërë parfumesh, duke përfshirë Wonderstruck, një aromë me lule frutash me nota të mjedrës, manaferrës dhe pjeshkës.
Rihanna lançoi RiRi, me një parfum lulesh-fruta dhe nota të frutave të pasionit, mandarinës italiane, rumit dhe rrushit të zi.