KreuFashion

Trendi i ri i vitit: Këpuca “zero”, “shpikja” e fundit e Balenciagas?!


Balenciaga nuk zhgënjen kurrë kur vjen fjala te polemikat. Krijimi i fundit i saj janë këpucët “zero”, të cilat mezi mbulojnë tabanin e këmbës dhe imitojnë ecjen me këmbë zbathur. Nëse marka zakonisht kritikohet për krijimet e saj ekstravagante, këtë herë shumë e vlerësuan iniciativën, duke qenë se ecja zbathur mund të ketë përfitime shëndetësore. Të tjerët megjithatë, ishin më ngurrues:
"Këto këpucë do të jenë të shkëlqyera kur të shkoni në një tualet publik!" Balenciaga, një markë e njohur për zgjedhjet e saj kontroverse dhe avangarde të modës, rikthehet në qendër të vëmendjes me krijimin që premton të shkaktojë admirim dhe konfuzion.

Trendi i ri i vitit: Këpuca “zero”, “shpikja” e
Trendi i ri i vitit: Këpuca “zero”, “shpikja” e
Trendi i ri i vitit: Këpuca “zero”, “shpikja” e

Pjesë e koleksionit Vjeshtë 2025, këpucët zero, të frymëzuara nga këmbët e zbathura janë bërë nga shkuma EVA, kanë një dizajn minimalist dhe një çmim që konsiderohet i përshtatshëm: 450 dollarë. Me një estetikë që e lë këmbën pothuajse plotësisht të ekspozuar, këpucët mbahen në vend nga një thembër e rrumbullakosur dhe një si "kapelë" për gishtin e madh. E disponueshme në nuanca neutrale si e zeza, e bardha, bezha dhe kafja, 'Zero' kundërshton konvencionet estetike dhe funksionale.
 Çfarë thotë Vogue për fenomenin këmbëzbathur
Balenciaga nxorri  ​​librin e tij të look-ut për pranverë/verë 2025 dhe vëzhguesit vunë re menjëherë diçka "të pazakontë". Modelet kishin veshur atë që dukej të ishte një taban jashtëzakonisht i hollë, i cili mezi dukej, i mbajtur vetëm nga gishti i madh i këmbës. Kjo është "Zero", një sandale ultra e lehtë, e formuar në 3D, të cilën marka e përshkruan si "esenca e këpucëve". Reagimet në internet u shfaqën shpejt, duke filluar nga entuziazmi - "Çfarëdo që të jetë kjo, unë e dua!" - dhe skepticizmi - "Çfarë është kjo?!"
Këpucët zbathur po fitojnë gjithnjë e më shumë terren, si në modë, ashtu edhe në fushën e shëndetit dhe mirëqenies. Të krijuara për të inkurajuar lëvizjen natyrale të këmbëve, ato eliminojnë elementët kufizues të këpucëve tradicionale si format e ngurtë dhe thembra të trasha. Një raport i Kërkimit të Tregut Aleat vlerëson se tregu global i këpucëve zbathur do të arrijë gati 800 milionë dollarë deri në vitin 2031, një rritje prej 40 për qind nga madhësia e tij aktuale. Markat si Vibram FiveFingers dhe Vivobarefoot kanë popullarizuar konceptin e këpucëve që lejojnë kontaktin e drejtpërdrejtë me tokën dhe ofrojnë hapësirë ​​për gishtat e këmbëve, dhe Balenciaga nuk është e panjohur për këtë trend. Në vitin 2020, marka bashkëpunoi me Vibram për një version me taka të këpucëve të tyre të famshme me majë të ndarë.

Bordo No.65
Dhjetor 2023

SHKARKO VERSIONIN PDF