Të ndaluar nga kryeqyteti francez me votim popullor, skuterët elektrikë të vetë-shërbimit po shijojnë ditën e tyre të fundit në Paris të enjten, duke shënuar fundin e pesë viteve të përdorimit të diskutueshëm, duke i shqetësuar përdoruesit e tyre.
Kjo pason një referendum në prill, në të cilin parizianët votuan për ndalimin e skuterëve me bateri, duke konfirmuar se shumë i konsideronin ato si një telash të padurueshëm.
Nga 1 shtatori, Parisi bëhet kryeqyteti i parë evropian që ndalon plotësisht këto auto-shërbime me dy rrota. Shumë parizianë janë ngopur duke i parë ata duke bërë zigzage mes këmbësorëve, edhe kur janë të kufizuara në 10 km/h në zona të caktuara, ose kur parkojnë në mes të trotuareve, dhe një sërë aksidentesh u janë atribuar atyre.
Tre operatorët, Lime, Tier dhe Dott, do të humbasin autorizimin për të zënë hapësirën publike pas një ‘votimi’ të paprecedentë në fillim të prillit. Vota “jo” fitoi me pothuajse 90 për qind, por vetëm 7.46 për qind e njerëzve në listën elektorale dolën në votim.
Kryetarja socialiste e Parisit, Anne Hidalgo, kishte bërë vetë fushatë për votën “jo”, duke theksuar se heqja e këtyre skuterëve do të reduktonte “telashin”.
Që nga gushti, 15,000 skuterët janë hequr gradualisht nga rrugët – vetëm një pjesë e vogël ishin në dispozicion të enjten, kryesisht në qendër të Parisit – për t’u dërguar në qytete të tjera për riparim.
Nga 5000 skuterët e prodhuar nga kompania gjermane Tier, një e treta do të mbetet në rajonin e Parisit, në 80 komuna rreth Marne-la-Vallée ose Saint-Germain-en-Laye. Pjesa tjetër do të shkojë kryesisht në Gjermani.
Dott do të dërgojë skuterët e saj në Belgjikë dhe Tel Aviv. Skuterët e gjelbër të Lime do të shkojnë në Lille, Londër, Kopenhagë dhe disa qytete gjermane.
“Ne kemi kthyer faqen e skuterëve” për të gjithë rajonin e Parisit, u tha gazetarëve Xavier Miraillès, drejtor i marrëdhënieve publike në kompaninë kaliforniane Lime.
“Më trishton sepse mendoj se është shumë bukur të jesh në gjendje të qarkullosh kështu, të shkosh nga e djathta në të majtë pa stresin e të qenit në makinë, të ngecjes”, thotë Valérie Rinckel, një përdoruese e shërbimit.
Nga ana tjetër, “Unë mendoj se është më e sigurt nëse ndalojmë këtu dhe përfundojmë përsëri në biçikletë, ose nëse njerëzit marrin autobusin ose transportin publik”, thotë Anass Eloula, një tjetër klient.
Në Paris, rreth 400,000 njerëz zgjodhën një skuter për të lëvizur në vitin 2022, sipas operatorëve.