Sa ujë duhet të pini në ditë për të fituar muskuj?

Uji është një nga aleatët tuaj më të mirë për të rritur maswn muskulare ndërsa filloni një regjim fitnesi. Përveç kontrollit të temperaturës së trupit, ai gjithashtu transporton lëndë ushqyese në çdo pjesë të trupit, duke përfshirë sistemin musculoskeletal dhe furnizon me energji. Para së gjithash, është e rëndësishme të kuptojmë se hidratimi është thelbësor për trupin tonë në përgjithësi, jo vetëm për rritjen e muskujve. Uji, një nga lëndët ushqyese më vitale të trupit, mban në ekuilibër të gjitha sistemet e tij, duke përfshirë zemrën, trurin, mushkëritë, veshkat dhe muskujt. Në fakt, edhe një rënie e vogël e përmbajtjes së ujit në trup prej dy për qind mund të rezultojë në një tkurrje të vogël të trurit, e cila dëmton fokusin mendor.

Por duke ruajtur hidratim të mjaftueshëm, ju mund të maksimizoni stërvitjet tuaja duke përfituar nga një listë e gjerë e avantazheve të njohura shëndetësore të ujit: Duke balancuar metabolizmin tuaj dhe përmirësuar sistemin tretës. Një nga shenjat më të përhapura të dehidrimit të lehtë është lodhja, e cila gjithashtu pakësohet nga uji.

Si ju ndihmon hidratimi të fitoni muskuj?

Studimet kanë treguar se uji i pijshëm mund të ndihmojë edhe në humbjen e peshës pasi në mënyrë natyrale rrit metabolizmin dhe shtyp oreksin. Uji luan një funksion vendimtar në inkurajimin e fitimit të muskujve, sepse jep materialet e nevojshme për ndërtimin e strukturave të proteinave dhe glikogjenit, burimet kryesore të energjisë së trupit. Jo vetëm që lejon liri më të mirë të lëvizjes, por gjithashtu ju ndihmon të ndërtoni muskuj mjaftueshëm për t’i përkulur ato. Rrjedhimisht, pirja e mjaftueshme e ujit është thelbësore për ruajtjen dhe zhvillimin e muskujve.

 

Sa ujë ju duhet të merrni në ditë për të fituar muskuj?

Këshilli Amerikan për Ushtrimet rekomandon konsumimin e 0.5 litra ujë, duke e bërë këtë afërsisht dy ose tre orë para stërvitjes tuaj si rregull tw përgjithshëm. Ata rekomandojnë konsumimin e 250 ml ujë para se të ushtroheni, dhe 250-300 ml 10 deri në 20 minuta gjatë stërvitjes. Për më tepër, këshillohet që të pini 250 ml ujë jo më vonë se 30 minuta pas stërvitjes tuaj. Për çdo kilogram të peshës trupore të humbur gjatë stërvitjes suaj, duhet të pini deri në 500-700ujë.

easy dinner ideas
Previous ArticleNext Article