KreuStil Jetese

Keni përqendrim të ulët? Ushqimet që ju duhen!

Keni përqendrim të ulët? Ushqimet që ju duhen!

Nuk mund të mohohet se me kalimin e viteve plakemi dhe shëndeti nuk është më i njëjtë. Disa ushqime dhe pije mund të përmirësojnë shanset për të mbajtur trurin e shëndetshëm nëse i shtoni në regjimin tuaj.

Kafeina mund t’ju bëjë më vigjilent
Nuk ka asnjë ushqim që mund të rrisë inteligjencën e një njeriu, por disa substanca, si kafeina, mund t’ju japin energji dhe t’ju ndihmojnë të përqendroheni. E gjetur në kafe, çokollatë, pije energjike dhe disa ilaçe, kafeina ju jep atë ndjesi zgjimi, megjithëse efektet janë afatshkurtra.

Sheqeri mund të rrisë përqendrimin
Sheqeri është burimi i preferuar i ushqimit për trurin tuaj. E nuk bëhet fjalë për sheqerin e tryezës, por glukozën, të cilën trupi juaj e përpunon. Kjo është arsyeja pse një gotë me lëng të freskët frutash mund të ofrojë një nxitje afatshkurtër të kujtesës.

Hani mëngjes për të ushqyer trurin
Studimet kanë zbuluar se ngrënia e mëngjesit mund të përmirësojë kujtesën dhe vëmendjen afatshkurtër. Sipas tyre u vu re se studentët që hanë mëngjes priren të performojnë më mirë se ata që nuk e hanë. Ushqimet më të mira përfshijnë drithërat me fibra të larta, bulmetin dhe frutat. Vetëm mos e teproni! Studiuesit zbuluan gjithashtu se mëngjeset me kalori të larta duket se e pengojnë përqendrimin.

Keni përqendrim të ulët? Ushqimet që ju duhen!

Peshku është ushqimi më i mirë për trurin
Kjo sepse peshqit janë të pasur me acide yndyrore omega-3 që janë shumë të rëndësishme për shëndetin e trurit. Këto yndyrna të shëndetshme kanë fuqi të mahnitshme në uljen e rrezikut të demencës dhe goditjes në tru. Plus, ato mund të luajnë një rol jetik në përmirësimin e kujtesës, veçanërisht kur plakeni. Për shëndetin e trurit dhe zemrës, rekomandohet të hani dy racione peshk në javë.

Konsumoni një dozë ditore me arra dhe çokollatë
Arrat dhe farat janë burime të mira të vitaminës E, e cila është lidhur në disa studime me frenimin e rënies se aftësive njohëse me kalimin e moshës. Çokollata e zezë gjithashtu ka veti të tjera të fuqishme antioksiduese dhe përmban stimulues natyralë si kafeina, të cilat mund të rrisin fokusin. Shijoni deri në një gram në ditë arra dhe çokollatë të zezë për të marrë të gjitha përfitimet që ju nevojiten.

Shtoni avokado dhe drithëra të plota
Çdo organ në trup varet nga qarkullimi i gjakut, veçanërisht zemra dhe truri. Një regjim i pasur me drithëra dhe fruta si avokado mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve të zemrës dhe të ulë kolesterolin e keq. Kjo zvogëlon rrezikun e krijimit të pllakave dhe rrit rrjedhjen e gjakut, duke ofruar një mënyrë të thjeshtë dhe të shijshme për të ndezur qelizat e trurit. Drithërat integrale, si kokoshkat dhe gruri i plotë, kontribuojnë gjithashtu në fibra dietike dhe vitaminë E.

Boronicat janë super ushqyese
Hulumtimet tregojnë se boronicat mund të ndihmojnë në mbrojtjen e trurit nga dëmtimet e shkaktuara nga radikalet e lira dhe mund të zvogëlojnë efektet e padëshiruara të lidhura me moshën, si sëmundja e Alzheimerit ose demenca. Studimet tregojnë gjithashtu se regjimi i pasur me boronica përmirëson funksione të ndryshme të tru.

Bordo No.64
Nëntor 2023

SHKARKO VERSIONIN PDF