KreuBusull

Ushqimet që duhen ngrënë gjatë detoksifikimit nga alkooli!

Reagimi i trupit të njeriu ndaj alkoolit është i ndryshëm, përfshi edhe simptomat që lë pas të cilat mund të zgjasin nga disa orë deri në një javë të tërë. Për fat të mirë, ngrënia e një diete të shëndetshme dhe të pasur me lëndë ushqyese mund t’ju ndihmojë të reduktoni shumë nga efektet e pakëndshme që lidhen me alkoolin dhe detoksifikimin.

Hidratimi

Kur detoksoheni nga alkooli, ka të ngjarë t’ju thuhet se pirja e ujit është një pjesë jetike e procesit. Gjatë kësaj faze trupi po përshtatet me marrjen e më pak lëngjeve se zakonisht, prandaj hidratimi është kaq i rëndësishëm gjatë detoksifikimit. Simptomat e si të vjellat, diarreja dhe djersitja mund të kontribuojnë gjithashtu në dehidratim, por pirja e ujit mund të ndihmojë në rimbushjen e lëngjeve të humbura.

 

Ushqimet e detoksifikimit të alkoolit

Disa ushqime gjithashtu kanë përfitime kur bëhet fjalë për shqetësimin e tërheqjes dhe detoksifikimit. Ushqimet që mund të ndihmojnë në procesin e detoksifikimit përfshijnë:

Frutat dhe perimet: Për shkak të sasisë së lartë të fibrave, frutat dhe perimet treten ngadalë, gjë që ndihmon në rregullimin e sheqerit në gjak dhe nivelet e urisë. Frutat janë gjithashtu hidratuese dhe të mbushura me vitamina antioksidante. Frutat e mira për t’u ngrënë ose për t’u përzier në një smoothie përfshijnë manaferrat, agrumet, pjeshkët, pjeprin dhe bananet.

 

Drithërat integrale: Karbohidratet janë jetike për rikuperimin, pasi ato sigurojnë energji dhe vitamina B që varfërohen me përdorimin e rëndë të alkoolit. Drithërat integrale si tërshëra, orizi dhe buka e grurit janë të pasura me fibra, gjë që është e mirë për zorrët. Ushqimet e pasura me vitaminë B përfshijnë salmonin, shpendët, bulmetin, zarzavatet me gjethe, fasulet, thjerrëzat dhe drithërat.

Proteinat me pak yndyrë: Shumë alkoolikë në detoksifikim do të kenë një oreks të zvogëluar. Lëngu i kockave mund të jetë një opsion i dobishëm proteinash për ata që nuk mund të konsumojnë ushqimin. Burime të mira të proteinave përfshijnë ushqimet e detit, shpendët, vezët, soja dhe thjerrëzat.

 

Piper i kuq: Piperi i kuq mund të ndihmojë gjithashtu në zvogëlimin e simptomave nga alkooli si shqetësime në stomak, të përziera dhe dhimbje koke.

 

Omega-3: Yndyrnat e shëndetshme reduktojnë inflamacionin, stabilizojnë gjendjen shpirtërore dhe përmirësojnë funksionin e trurit. Salmoni, arrat, chia dhe farat e lirit janë të pasura me omega-3.

Megjithëse ngrënia e këtyre ushqimeve gjatë detoksifikimit nuk do të sigurojë lundrim të qetë, ato ka të ngjarë të lehtësojnë shqetësimin në fazën e detoksifikimit. Megjithatë, në rastet kur simptomat janë të mëdha ose potencialisht të rrezikshme, mund të jetë i nevojshëm detoksikimi mjekësor.

 

Tags:

Home

Bordo No.64
Nëntor 2023

SHKARKO VERSIONIN PDF