Përveç se ngrihet madhërisht në pyjet tona, lisi shfaq aftësi kurative që luftojnë shenjat e plakjes. Një konstatim që ka inspiruar “La Chênaie” (lisi), markë e krijuar nga familja Charlois pas 20 vitesh analizime të pyjeve.
Pika e fortë e kësaj marke është “Quercus PatraeaI”, me bazë kore të lisit, degë të njoma dhe gjethe, që ka një fuqi të lartë antioksiduese dhe liftingu.
I përqëndruar tek serumet, kujdesi i përforcuar, gelçrat gërryesës, konturet e syve, Vaji Dritë i markës, një elikzir që riaktivizon funksionet e qelizave, përforcon barrierën e lëkurës, i jep fuqi dhe densitet lërkrës pak të lëshuar.
Për më tepër me përcaktimin “made in France” me një respektim strikt të natyrës, pa kimikate, OMGJ apo parafinë…

Stil Jetese
Këpucët “star” të praverë-verë 2016

Stil Jetese
Tendencat e flokëve të vjeshtë-dimër 2016-2017


Stil Jetese
10 tendencat më në modë të manikyrëve

Stil Jetese
Minifundi, veshja e ndaluar

Stil Jetese
Kastro Zizo: Jam i qartë për seksualitetin tim!



Stil Jetese
Veshjet e yjeve në skenë gjatë 2016




Stil Jetese
Verë 2016: Tendenca sea & surf

Stil Jetese
Tendencat e modës vjeshtë-dimër 2016-2017


Stil Jetese
Montblanc: Deti në xhepin tuaj!


Stil Jetese
Bota përmes syve dhe rimelit

Stil Jetese
FWP: Sfilata Miu Miu vejshtë-dimër 2016-2017

Stil Jetese